Gå til innhold

GRAVID:) igjen etter ma i juni

trønderjenta85

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så glad er gravid nå etter ma i juni... hadde sen abort i uke 16. noen som har opplevd d samme? håper alt går bra nå. tvi tvi

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med spiren! Jeg mistet også i juni, ma uke 7(3 gangen jeg mistet) Og er gravid igjen nå!!!!

krysser fingrene for deg!!!

Skrevet

Jeg mistet også i ma i juni, men i uke 8. Er gravid på nytt nå, er 5+4 i dag, håper det går bra med oss alle.

Skrevet

Hei på deg!!

Joda, jeg hadde en MA som ble oppdaget i slutten av Juli, da jeg var i uke 13...(Gyn. trodde fosteret hadde vært dødt minst siden uke 10).

Er gravid i 5.uke nå, og merker jeg er litt mer ambivalent nå...litt mer "tar det som det kommer", liksom...

Ønsker deg lykke til!! Hvor langt er du på vei?

• 4 uker senere...
Skrevet

Gratulerer så mye til dere alle, mistet selv i mai, i uke 10. Har en gutt på 5 år fra før. Er nå gravid i uke 5, og merker også at jeg veksler mye i føleleser, noen ganger gald, noen ganger kjemperedd... Men vil jo så gjerne, så kan ikke annet enn håpe på det beste. Noen av dere andre som har fått tidlig mage??? Hadde det når jeg mistet i mai, har det samme nå. Har allerede vært nødt til å ta på gravid-bukse. Er normal i str ellers.

Skrevet

Heisann:) Mistet i sa i august og er nå gravid 4+6. Føler veldig på dette og redselen er til tider sterkere enn gleden.Håper så inderlig at det går i orden for oss denne gangen!!!

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...