Gå til innhold

permisjon og sånt

Anbefalte innlegg

er førstegangsfødende, og lurer på når dere skal søke om permisjon og slikt fra jobben.

Er jo ikke helt sikker på hvordan og når ting skal gjøres i forbindelse med jobben.

Har termin 28 mars, så det er jo en stund til, men hadde jp vært greit å vite når man bør gjøre forskjellige ting. Har vel egentlig ikke satt meg inn i så mye enda. Føler liksom at det ikke haster enda.

Skal til lege for første kontroll imorgen, og har allerede vært på en tidlig UL på volvat... :)

det er liksom så langt jeg har kommet...

noen erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10326827-permisjon-og-s%C3%A5nt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må uansett vente til etter ul i uke17-20 det er da du får den terminen trygdekontoeret og arbeidsgiver går ut fra.

Du skal få sånn info på første kontroll men er ikke alle som er like flinke til slikt. Du må søke på trygdeontoert i ca 5 mnd og arbeidsgiver vil vel ha beskjed så tidlig som mulig så de kan skaffe vikar etc.

Sitat:

Du må uansett vente til etter ul i uke17-20 det er da du får den terminen trygdekontoeret og arbeidsgiver går ut fra.

Du skal få sånn info på første kontroll men er ikke alle som er like flinke til slikt. Du må søke på trygdeontoert i ca 5 mnd og arbeidsgiver vil vel ha beskjed så tidlig som mulig så de kan skaffe vikar etc.

Uganda78

Mener du at man må søke på trygdekontoret i femte måned.

Jeg har termin 27. mars, men den blir vel kanskje endret etter UL.

Zalto: Hvor i landet bor du??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...