Anette25 Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Skal ikke de tas på et bestemt tidspunkt i døgnet????
Chaiemae Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Det er viktig å ta de til samme tid hver dag. Klokkeslettet har jeg kunne bestemme selv men det må du høre med klinikken du tilhører.
GORDONSETTER Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Ja, her må du følge godt med. Sprøytene må settes på et avtalt tidspunkt. Jeg hadde kl 08 morningen og kl 20 om kvelden:)
laroos Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Du får velge tidspunkt selv på St.Olav. Du må bare huske å ta dem til samme tid hver dag. Jeg tok dem etter middag, klokka 18. Et tidspunkt jeg nesten garantert er hjemme på, og da hadde jeg dessuten tid og ro på meg også. Ble jo litt fikling og nerver i begynnelsen med disse sprøytene. Finn ut hvilket tidspunkt som passer best for deg, du!
Anette25 Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 Nese sprayen skal jeg ta kl 8.00 og 20.00. Men om sprøytene sto det ingenting, bare at jeg ikke skul ta det den jeg skal til ul. Bestemer sikkert selv jeg da.
laroos Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Ja, det er veldig greit å kunne bestemme tidspunkt selv på sprøytene ettersom de er litt vanskeligere å drasse med seg over alt! (Jeg syntes i alle fall det var litt for stressende til at jeg ville ta dem andre steder enn hjemme - men det er nok fordi jeg grudde meg sånn på forhånd. Det var forresten unødvendig gruing!) Bare å passe på å sette dem til samme tid hver dag - men innen du begynner på dem, er du helt sikkert så vant til de faste spraytidspunktene at det ikke gjør noe å legge til enda et tidspunkt! (Alalm på mobilen er virkelig en nyttig oppfinnelse!!) Lykke til med spraystarten senere denne måneden, Anette!
Anette25 Skrevet 9. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2007 Enda tie te 20 går fort. Kjeit mæ arbeids tie sjå meg da. Varierende.
snoopy80underi magen:):):) Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 kan bestemme tiden selv bare det må være til samme tidspunkt hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå