Evab Skrevet 9. september 2007 #1 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg er nå ca 14- 16 uker på vei (menstermin sier 16, men tidlig UL sier 14). Har vært intenst kvalm i 9 uker nå, og er rimelig nedfor pga. dette. Er ikke av de som kaster veldig mye opp, kanskje bare 3- 4 ganger ukentlig (heldigvis), men jeg brekker meg hele tiden. Har virkelig fulgt alt av råd jeg har fått, jeg spiser hver 2./3. time (er til og med oppe på natta noen ganger og spiser da, for å se om det hjelper), bruker Seaband, tar ingefærkapsler, drikker mye, spiser sunt og mye frukt/ grønt. Allikevel synes jeg det ikke går bedre. Burde jeg gå til legen? Er litt redd hun vil sykemelde meg, og det vil jeg jo helst ikke. Noen råd jenter? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10326364-den-gir-seg-jo-aldri-b%C3%B8r-jeg-g%C3%A5-til-legen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 coccinelle Skrevet 10. september 2007 #2 Del Skrevet 10. september 2007 Har hatt det slik som deg med 4 stykker- er nå på vei med nr 5. Kan bare si: det blir lettere etterhvert hvis du ikke er ekstremt uheldig. Jeg hadde hjelp av å suge syrlige drops (fikk panikk hvis jeg gikk tom) og ingen av de tradisjonelle rådene hjalp. Sist tok jeg akupunktur rundt uke fjorten og vet ikke om det hjalp eller om det var fordi jeg var kommet så langt. Men kvalmen gav seg aldri helt - ble kvalm av såper, shampo, after shave, stekt mat osv nesten hele sv. skapet men ikke så sterkt etter hvert. Syns det var bedre på jobb enn hjemme så jeg valgte å ikke bli sykemeldt. Men nå har jeg en 4 åring så det kan hende det ikke går denne gangen. Kvalmen blir nok værre hvis en blir for sliten. Vet ikke om dette hjalp, men føler i hvert fall med deg. Selv frykter jeg at ikke alt er som det skal fordi jeg ikke er like kvalm som med de andre.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10326364-den-gir-seg-jo-aldri-b%C3%B8r-jeg-g%C3%A5-til-legen/#findComment-10343062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå