Gå til innhold

Jentene mine er født!

Emlyn med 2 i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

24. august kom mine to vakre døtre til verden. De heter Helene og Julia, og var hhv 2039 og 3128 g da de ble født i uke 36+5. Stor forskjell, altså, men friske og fine begge to. Nå er vi hjemme etter 8 dager på sykehuset i Stavanger. Fint å være hjemme, og vi begynner å komme litt i gjenge. Selv er jeg ganske sliten av å amme to, og av ikke å sove mer enn 2 timer i strekk, men det er utrolig hva man venner seg til. Det verste er egentlig at jeg alltid er vanvittig sulten - de er noen slukhalser, disse to!

Til dere som venter - GLED dere. Det er helt utrolig å ha to skjønne jenter som utvikler seg for hver eneste dag. Jeg er veldig takknemlig! Til og med når de hyler i kor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye :o) Kan tenke meg det er deilig å endelig få møte dem.

Jeg er uke 37+3 nå, så det nærmer seg fort.

Skrevet

Gratulerer :-) Glad for å høre at det går bra, og at det ikke bare er pes. Synes det er så mange ikke-tvillingforeldre som bare snakker om hvor slitsomt det må være... "bare jobb det første året".... Skjønner jo det er mye jobb - men det er sikkert minst like mye glede :-)

Gleder meg til å møte guttene i magen min. 28+3 idag. Litt igjen altså. men det nærmer seg jo heldigvis for hver dag som går.

Skrevet

gratulerer så utrolig masse..

Skrevet

Gratulere så mye!!Supert å få to friske fine jenter!Lykke til videre med amming og nattesøvn...Er i uke 33+3 nå så det nærmer seg til jeg får se mine to gutter!!

Skrevet

Gratulerer så masse!:) Så deili å høre fra alle som føder og som har det bra med to friske barn etterpå!:) Vi andre får vente i spenning noen uker til....;)

Skrevet

Så koselig! Gratulerer så mye. Det er så deilig å høre at man har så mye å se fram til...Kos deg med jentene dine!

Skrevet

Gratulerer med jentene!! Nydelige navn:) Her er jentene 3 mnd og nå hender det at jeg sover 3timer i strekk:) deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...