Gå til innhold

hvor langt er dere på vei og hva er dere sykmeldt for?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var sykemeldt en stund i sommer for svangerskapskvalme. Har jobbet noen uker, men nå har jeg svært lavt blodtrykk, lavt jernlager og lite b12. Jobber derfor nå kun 60 %. Det gjør underverker for min del. Den dårlige samvittigheten er der inneimellom, men må tenke på babyen og meg selv også.

Er i uke 20 og er sykemeldt pga problemer med bekkenet. Er min tredje graviditet og har hatt samme problem hver gang, bare at det har kommet tidligere og tidligere. Denne gangen kom det allerede smerter i bekkenet før jeg visste at jeg var gravid. Er aktivt sykemeldt slik at jeg kan stikke innom jobb når jeg greier det. Ellers går dagene med to små barn, fysioterapi, trening for gravide og svømming, så tiden flyr selv om jeg ikke er på jobb.

Annonse

er 6+6, og har vært sykmeldt ei uke på grunn av svangerskapskvalme.:(.... kjempekjipt....glad spiren holder seg i magen, men er veldig tungt da jeg nettop har fått meg ny jobb og er sårt trengt der.....:( men kan ikke sitte på jobb å spy å ha vondt i mage og rygg på grunn av dette, vil ikke kunne hjelpe noen da....

Jeg er 17 uker og 100% sykemeldt pga bekkenløsning. Kjeder meg ganske mye, men har begynt å gå i fysioterapi og skal prøve svømming for de med bekkenløsning. Er det bare meg eller har kvaliteten på programmene som går på tv på dagtid bedret seg pluttselig???!

• 2 uker senere...

20 uker. akkurat blitt sykemeldt pga bekkenløsning.

Slet med bekkenløsning i forrige svangerskap også, og da kom det enda tidligere.

Er veldig fornøyd med innsatsen min til nå.

Er ped.leder på småbarnsavdeling pluss at jeg har en gutt som blir to i slutten av november. Nå sa simpelthen bekkenet mitt stopp.

Godt å ha litt overskydd til lillegutten vår.

Skal nyte sykemeldingen med god samvittighet

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...