*mmn* Skrevet 9. september 2007 #1 Del Skrevet 9. september 2007 Litt mer info om treff... Jeg kopierer bare inn det jeg skrev på den andre tråden, for å være sikker på at alle får lest det... hehe.. det var spm om alle skulle ha med seg mat og drikke selv, istedetfor gaver: hei hei, ja, alle skulle heller ta med noe å spise og drikke... men... det kan kanskje bli litt mye? Og unødvendig? Vi kan godt ha treffet hos meg, skal vi si SØNDAG 16.sept da eller? Passer bra for meg.. Jeg foreslår da at jeg kan bake kaker, og så har jeg kaffe, te og brus. Og så kan dere heller betale et lite beløp til meg for det, enn at alle skal komme drassende med masse ekstra.. Og det blir kanskje dyrere for hver enkelt også, om alle skal ha med noe å spise og drikke...Man har som regel nok å få med seg når man skal ha med ungen også... Høres dette greit ut? Noen kakeønsker?? Evt lage noe mat? Smørbrød? Bruschetta? ha en fin dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10325335-treff-hos-mona-s%C3%B8ndag-16-sept/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå