Gå til innhold

Hvor i verden henter jeg den liberopakken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke ut av det på nettsiden deres, og hva slags dokumentasjon må jeg i så fall ha med. Utskrift fra noe sted??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det sto et eller annet om at man ville få en mail når det var 3 mnd igjen om å hente den i en Lindex-butikk. Har helt glemt den, jeg, men jeg har også bestilt, men har ikke fått noen beskjed om å hente den.... Syns den Libero-klubben er skikkelig useriøs, jeg. Har prøvd å få kontakt med dem flere ganger, men får aldri tilbakemelding.

Skrevet

Lurer på om jeg leste at det ville komme en lapp i posten som vi skulle levere på lindex. Er iallfall det jeg går rundt og innbiller meg! Har ikke hørt noe fra de jeg heller.

Skrevet

Fant dette på Libero-sidene:

Hvis du er medlem mens du er gravid, får du et gavebevis til Fødselspakken i posten fra to måneder før terminen og frem til fødselen. På gavebeviset står det navnet på din nærmeste Lindex-butikk, der du kan få utlevert Fødselspakken

Så da er det bare å vente å se, da...

Skrevet

Stemmer det Heiaar skriver. Du får et gavebevis i posten og det får du ca 2 mnd før termin eller så kan det faktisk gå litt lenger tid også. Men den kommer:) jeg sendte en mail til de da jeg fikk utlevert feil pakke på Lindex og de svarte med en gang og sendte meg en ny en som jeg hentet på posten.

Vær tålmodig også kommer den:) Husk at dere må bestille apotekets baby pakke også da:) Gratis den også. Bestiller den på pampers.no

Skrevet

Oh, ok, da er det bare å smøre seg med tålmodighet da :o)

Har skrevet ut kvittering for den til Apoteket, så gjenstår da bare å pelle seg til et apotek og hente! Tenkte jeg ville se hva som var i disse før jeg går til innkjøp av masse kremer og div.

Takk for svar!

Skrevet

Hentet den her om dagen jeg hehe. Skriver en oversikt over hva som er pakkene slik at du vet det. Er bare noen små prøver på kremer og sånt så du burde kjøpe det selv:)

Libero:

*Prøver på bleiene New Born og Mini

*Truseinnlegg

*Prøve på ammeinnlegg fra Natusan

*Noen små prøver på stelleprod. fra Natusan

*Prøver på vaskekluter fra Libero( de du bare bløter opp i vann)

*En liten leke dings

Apotekets babypakka:

*Prøver på de minste bleiene fra Pampers

*En smokk

*En kjekk liten skål med skje(til å ha grøt i f eks)

*Liten bok til babyen

*Noen få prøver på stelle prod.

*Noen brosjyrer.

Tror det er det meste som er i de pakkene, sånn ca iallefall. Men har hørt at man ikke burde bruke natusan stelleprod. De aller fleste strøk den testen de var i:) SÅnn at du vet det:)

Skrevet

Oki, takk for tips og oversikt :o)

Skrevet

jeg og vil ha pakke!!!hehe men jeg forstår ikke helt...jeg har fått en pakke,men det var fra en av babybøkene fra legen..har fått hentelapp til apotek1 sin pakke, er det liberopakken?

hm...

vi bor jo i samme by Tussa m/tusseliten kanskje vi må holde hverandre oppdatert på pakkefronten hehe..

Skrevet

libero pakken får du ved å melde deg inn i libero klubben. Bare gå inn på Libero.no. Mulig det er den pakken du har fått hvis du har fått det igjennom en babybok fra legen. Mener det er liberoklubben som har noe i en sånn bok. Hvis du skjønner hva jeg mener:)

Skrevet

Husk at hvis du har lang vei til nærmeste Lindex butikk, kan det være lurt å ringe på forhånd for å høre om de har flere igjen, og be de eventuelt legge en av til deg. Jeg reiste nemlig åtte mil tur-retur for å få tak i den, bare for å høre at de var tomme. De fikk kun inn et visst antall pakker fra Libero, og disse forsvant alltid før de fikk sukk for seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...