Gå til innhold

God morgen novembermammaer!!

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere, og hva slags spennende planer har dere for dagen?

Jeg tilbrakte stort sett hele dagen i senga i går, var helt utslitt av ingenting! I dag kommer svigers på middag, så det blir koselig.

Etter det stuper jeg vel ;o)

Hvordan går det med deg Lillelollo, leste du var blitt syk stakkar?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10325190-god-morgen-novembermammaer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mornings Tussa!

Her i heimen er alt vel og bra, sitter og slapper av med kaffikoppen før jeg skal ta fatt på litt vasking og baking:) Så veldig spennende er nok ikke mine planer for dagen nei. Kan jo håååpe på at svigers inviterer på middag da...Ikke at det er så spennende da, men lkitt sosialt, og veeldig greit å slippe å lage middag selv:)

Og så skal jeg en tur ut for å stemme. Bestemte meg tilslutt i gårkveld for hvilket parti det blir, så nå er det i boks!

Du må ikke slite deg ut på middagsgjestene da Tussa!!

Annonse

Høres ut som en fin søndag for de fleste!!

Vi driver og prøver på litt husvask her, og har tenkt til å lage en 3-retters til besøket. Angrer nesten litt på det, hehe, er trøtt allerede jeg.

MEN, er vel bare å brette opp armene. Hvilke kan man gjøre en annen dag, ikke sant!?

Ha en super søndag videre!

Hei og god morgen:)

Idag skal vi på visning og etter det blir det vel en liten gå tur med samboer og hunden. Mulig vi skal en tur til svigers ikveld ellers så skal jeg bare slappe av foran tv'en og gjøre meg klar for jobben imorgen:)

Hei hei!

litt sent nå å si god morgen kanskje hehe jeg har forflyttet meg fra senga til sofaen:o)

stemmer det Tussa..buhuu..er blitt "nese-syk"..men det er godt det er en rolig søndag!

Lykke til med middag,det høres koselig ut!

Vi får besøk av en arkitekt-student i dag som skal gi oss tips på hva vi kan gjøre med leiligheten-hurra! Skal bygge om hele om et år ca..

Ha en finfin dag alle novembermammaer!!

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...