Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Tror dere det stemmer? Jeg var superkvalm sist, fikk jente. Er ikke kvalm nå, blir det gutt, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Hehehe.. ja hvem som vet... tror kanskje at det bare er tilfeldig jeg da:)
nr.4 på vei Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Tror jeg også... at det er tilfeldig. Var dårlig om kvelden med min første. Kastet opp en gang, men var ikke så kvalm. Det ble en gutt. Nå er jeg kvalm hele dagen. Kaster opp om morgenen, og er bare veldig kvalm om kvelden. Håper det gir seg snart da.. er 11+2 nå, så et par uker til kanskje... Optimist i hvertfall...
Frk Vims Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Har to gutter, var kvalm med begge. Med jenta (eldste) var jeg så og si ikke kvalm.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Det er nok helt tilfeldig. Jeg kastet opp til uke 27 forrige gang og fikk gutt:) En venninne av meg lå på sykehuset med intravinøst når hun skulle ha gutten sin.
venter x3 Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Jeg kastet opp de 7 første mnd og fikk gutt.....
maya80 Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Jeg var estremt kvalm å kastet opp når jeg venta jenta mi, med gutten knapt merkbart i forhold.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 jeg var litt morgenkvalm sist ( de 10 første min etter jeg sto opp) & jeg fikk jente. Vet om mange som er super kvalme & har fått gutter å ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå