Gå til innhold

Gjerde inn tomta,men med hva??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på om vi skal velge tre gjerde eller stålgjerde.Tregjerde er vel litt penere,men trenger mye mer vedlikehold. Hva er billigst?

Fortsetter under...

Skrevet

Det billigste er ulike former for nettinggjerde.... det peneste er som regel et gjerde av tre... men dette kommer selvfølgelig an på hustype, tomtens utforming og stilen generelt.

Skrevet

Tregjerde syns jeg er penest, uten tvil. Om du tenker på vedlikehold, kan det jo ikke sammenlignes. Tenk å mange timer du må ligge å beise det gjerdet på begge sider. Hva med nettinggjerde med litt busker foran?

Skrevet

Netting gjerde er jo så å si vedlikeholdsfritt, jeg synes det er penest med tre gjerde, men tror jeg hadde valgt netting :-)

Eller kan en tett hekk være ett alternativ? Det er pent da, og trenger bare litt klipping.

Annonse

Skrevet

Har tenkt på hekk ja,men tar så lang tid føre den kommer opp...Må ha et gjerde snart,da det blir byggefelt oppi her,og en liten tass som løper fort uti veien(og en hund som er vant til at det er skog og får løpe fritt sted)

Kan jo sette opp netting gjerde og plante hekk utenfor da...Og ta ned djerde når hekken er stor nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...