Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 hei Jeg har så kløe på magen og litt på puppene.... holder på å bli crazy. Har dette noe med graviditeten å gjøre ???????
Brummeline3barnsmor Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 jepp...d er visst ganske vanlig :-)
Angie77 Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Selv om det er vanlig så skal du ikke gå med det ubehandlet. Gå til legen din med det og få hjelp:) Er det svangerskapskløe har de bla noen b-vitamintabletter som hjelper.
Baby nr 1 11.4-08 Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Eg og slit med dette...men berre på magen...det klør sånn av og til at eg holde på å bli gal. Ringte til legen min som sa at det var svangerskapskløe. Men han sa berre at eg sku smøre på hudkrem og sånt...men det hjelp jo lite...
mia engel&fia frøken Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 kjøp hvitvask på apoteket det hjelper masse, redda meg fra å bli gal sist hehe, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå