Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Er dette normalt? Jeg har ringt føden og " meldt meg", og jordmor sa at det var OK..... Men jeg er skikkelig dårlig på å uttrykke meg, og er redd for at jeg ikke fikk frem helt hva jeg mente til jordmor. Hun spør om mengder og sånn, noe som er vanskelig å svare på for meg så lenge jeg ikke vet hva som er "mye" og "lite"... Det forløp i alle fall sånn. Det kom et lite "splasj" i trusa, en blank slimklump og en god del friskt blod. Det fortsatte å dryppe blod og så kom det mer og mer vann. Nå er det bare rosa vann som renner og renner. Dette er normalt sant?? Kjære BIM-damer, håper dere kan berolige meg!
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 jeg har ikke født før,men etter det jeg har hørt og lest er det du har opplevd helt normalt. Så fint at du ringte føden:o)tenk snart er du mamma-lykke til! hvor langt er du på vei forresten??
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 har heller ikke født før, men har lest litt her inne.og det du nevner om rosa vann og at der fortsetter å renne har jeg ikke hørt noe om. nevnte du dette når du ringte føden?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 to dager over UL og en dag før min egen termin, så det ser ut til at dette er et "presist barn" Her helt på tuppa, så sjokka jeg ble av vannet som gikk. Håper det er normalt at det er blod også. Nå er det bare å vente på rier..
Gjest Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 ja, tenker du mye på dette eller blir bekymret er det jo bare å ringe føden igjen;o) lykkelykkelykke til du heldige!!! håper du holder oss oppdaterte, hvor skal du føde?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Rosafargen blekner foresten etterhvert. Var veldig rødt/rosa til å begynne med, men nå er det mer lys ros/aprikosfarget. Tyder ikke dette på at jeg fikk en blødning i det vannet gikk, og som nå har avtatt? Det renner fortsatt fostervann, men det er jo ganske mye inni der som skal ut, så jeg får slå meg til ro med at alt er OK og prøve å sove litt.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Min forrige fødsel startet med vannavgang, og vannet var blankt. Men det høres ut som slimproppen har gått samtidig med vannet, og det er veldig vanlig at det er blod i den, og det er nok derfor vannet er rosa. Mitt blei faktisk rosa etterhvert uten at jeg blødde, og dette så de på føden, og jeg sa i fra også, og det var jo helt normalt!:-) Lykke til på fødselen...håper du får sovet litt før riene kommer!:-)
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Er kjempenormalt.Lurte på det sist jeg også.Jordmor lurte på om vannet var missfarget,for det kan tyde på at ungen har bærsjet og det er ikke bra.Jeg sa nei men jeg tror det er rosa sa jeg,hvis det ikke er bindet som er rosa,husker ikke,det er så mange forskjellige bind....hehe.Nei det er nok vannet sa hun,normalt at det er rosa..
mie5 Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Fostervannet skal enten være rosa eller blankt. Var i kontakt med sykehuset selv i går og ble fortalt det. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå