Gå til innhold

Flere som har problemer med Avent ammepumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke skikkelig ssug. jeg har prøvd rådene som står i brosjyren, men jeg får nesten ikke noe ut av brystene.

Den funket helt fint i begynelsen, men nå funker den utrolig dårlig og det er veldig frustrerende.

Vurderer å kjøpe en elektrisk avent pumpe, men er så i tvil om den er noe bedre?

Skrevet

har samme problem som deg.. funka fint kjempe lenge, men så en dag så streika den... :S

Skrevet

Jeg har prøvd å gå inn på avent.no for å klage på pumpen men kommer ikke inn på nett siden

Skrevet

Du må sørge for at det er skikkelig vakum. Er det ikkje heilt tett så fungerer det ikkje. Om det er fuktighet under den gumigreia som skal på brystet så kan det komme luft inn der og ødelegge vakumet..

Skrevet

Jeg har prøvd når det er helt tørt under gumigreie og når den er lett fuktet. men funker ikke noe serlig. for en månde siden klarte jeg å pumpe ut 160 ml uten problemer, men nå får jeg knapt 30 ml ut.

Skrevet

Jeg har den elektriske og med den får jeg ikke vakuum, kommer ingenting ut... Men hvis jeg kobler om til den manuelle "pumpetoppen", så går det greit. Lurer på om jeg skal klage, men nå har jeg jo hatt den så lenge.

Skrevet

hvis du klager så hadde det vært fint om kunne sende meg en melding om hva de sa for noe. vurdere å klage selv

Skrevet

ja, fikk ikke vakum. Men så viste det seg at den lille hvite tappen som sitter under var satt i feil vei etter vask. Ha opplevd at der var lite sug uten att den var fiel vei også, men da har jeg bare demontert den å montert på nytt, så har den funka.

Skrevet

Hos meg blir det bedre vakuum når jeg har tatt bort den silikondelen som ligger mot puppen. Den som liksom skal massere puppen mens man pumper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...