♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Er den bra? Bredde på sittedelen? er ryggdelen lang nok til de barn fra opp til 3-4 år? Lyst til å kjøpe den.... http://www.blocket.se/vi/12974471.htm?ca=11_s
Lille søtnos Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Har hatt den, men kun i to uker. Synes ikke forhjulet var sikkert nok når jeg svingte, særlig når jeg skulle ut og inn på trikk/buss osv. Hang seg opp på en måte. Den er også ganske tung foran, slik at den er litt tyngre å få opp på fortau. Selges lite i Norge, derfor er det litt trøbbel å skaffe ekstrautstyr. Jeg vil ikke anbefale den dessverre.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 Smurfejenta & Mamma: Hmm.. Hvem vogn anbefaler du da?
Lille søtnos Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Det vet jeg ikke. Det kommer jo an på behvoet ditt. Folk har jo ulike krav og ønsker når det gjelder vogn. Selv har jeg nå en emmaljunga city cross, og den er jeg fornøyd med. Skulle jeg byttet den ville det nok blitt til en simo kombi. Har også hatt en Quinny som jeg likte godt, men jeg tror det finnes bedre 3-hjulinger enn den og herqules.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå