Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hvor stor prosent er det for at det går bra med fostret når man er i uke 5? Noen som vet...?
Brummeline3barnsmor Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 rundt 89,5 tror jeg det var...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 oki.. har tenkt så mye på at ting kan gå galt.. men nå skal jeg heller tenke positivt.. bruker aaalt for mye tid og krefter på å tenke negativt:) Dette kommer helt sikkert til å gå bra:) Jiiipppiii:) Strååålende glad nå:) Det er jo store sjangser for å gå bra:)
Brummeline3barnsmor Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 jada, sannsynligheten for at d skal gå bra er jo enormt mye høyere enn sannsynligheten får at d går dårlig :-) kos deg med den lille i magen! Jeg for min del skal beiarbeide sjokket over den positive graviditetstesten i dag..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Takk takk:) Å gratulerer så mye med spiren din:) Kommer til å bli en spennende tid fremover:)
OhMyGod!!! Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 hehehehe, gratulerer masse ja! jeg og har en tendens til å være redd for å miste, har ei venninne som mista, og et søskenbarn som mistet jenta si da hu lå i magen, så er litt sånn småskremt. pluss man hører veldig mye om det, og det skal være så 'normalt' å ha sa liksom.....men er ikke kjekt å høre om sånnt, selv om man ikke skal overse det helt heller. så vi får tenke positivt, var gode odds da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå