Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 hadde en SA tidlig i august. Tok en test for ca 5 dager siden, den var svak positiv, fikk da høre her inne at hcg kan ligge i kroppen å gi utslag. Testet meg igjen i går, og den var sterk positiv med en gang. Må ikke det bety at hcg har steget og at jeg er gravid???? Ellers tenker jeg en del på at vi maler på min arb.plass. Jeg er ikke spesielt mye i det rommet det males i, men jeg lukter det jo. kan dette være farlig så tidlig i svangerskapet? Håper noen kan svare meg:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Hei:-) Så koselig hvis du er gravid igjen:-) En blir jo ofte ekstremt raskt gravid igjen etter en SA/MA, så det er jo absolutt mulighet for det. Tok du av morgen urin begge gangene? Hvis første gangen var veldig uttynnet urin er det jo mulig at det var grunnen til at du fikk svakt utslag..En får alltid sterkest utslag på morgenurin ..Hvis du tok morgenurin begge gangene må det jo være pga at hcg øker og det vil jo mest sannsynlig si at du er gravid:-) En skal vel være veldig nøye med kjemikalier spesielt de tre første mnd når fosteret utvikler organene sine, men det er vel oljemaling som er farligst tror jeg. Er det mulighet for at du kan bli omplassert i arbeidet ditt slik at du slipper kjemikalier?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 første gang var om morgningen mener jeg. men siste gang var om kvelden. så jeg tenker at da må jo hcg ha steget siden den ble sterk positiv med en gang og dette var kveld. kan ikke omplaserest nei, er i et lite hus, men er jo som sagt ikke i det rommet, og lukker dørene, men kjenner lukten for det. Må kanskje snakke med lege, bare for å høre.... Tusen takk for svar iallefall!!!! Setter veldig stor pris på dere her inne, men er litt farlig, blir jo avhengig av å gå inn her:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Hei igjen:-) Du høres veldig gravid ut:-) Ja en blir fort avhengig av å være her:-) Jeg henger for det meste inn på "bli gravid" sidene. Må begynne på nytt etter en MA i uke 19 for en knapp måned siden..., har faktisk fått bearbeidet sorgen min på en fin måte ved å være her og dele erfaringer med likesinnede:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå