Gå til innhold

Gravid, ikke gravid - det er spørsmålet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde en SA tidlig i august. Tok en test for ca 5 dager siden, den var svak positiv, fikk da høre her inne at hcg kan ligge i kroppen å gi utslag. Testet meg igjen i går, og den var sterk positiv med en gang. Må ikke det bety at hcg har steget og at jeg er gravid????

Ellers tenker jeg en del på at vi maler på min arb.plass. Jeg er ikke spesielt mye i det rommet det males i, men jeg lukter det jo. kan dette være farlig så tidlig i svangerskapet?

Håper noen kan svare meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har opplevd lignende? setter pris på alle svar jeg kan få:)

Skrevet

Jeg tror den forrige gravidteten kan ha gjort utslag, men dett er er ikke sikkert. Hør med lege du, det hadde jeg gjort :)

Opplever man SA/MA så skal man vente en syklus runde før man prøver igjen, da er sjansen mindre for det skal gå gærnt.

Men skal krysse fingrene for at du er gravid:) Lykke til!

Skrevet

Anngående maling så tror jeg det skal gå greit, så lenge du ikke puster inn malinga og det lufter veldig godt. Spørs hva maling de bruker, vannmaling går fint for gravide har jeg lest. Jeg skal selv male en leilighet snart, men tar alle forhåndsregler.

Men jeg hadde vært veldig forsiktig så tidlig i svangerskapet ja, hør med lege:)

Skrevet

Første gang jeg ble gravid hadde jeg en SA,men det tok bare tre uker før jeg var gravid igjen. Så jeg krysser fingrene for deg:) Lever en urinprøve på legekontoret,og be de teste den for å være sikker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...