Gå til innhold

Treff for septembermammene på Tea Lounge Fredag 14. kl 12:00

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil gjerne, men får det neppe til, med mindre jeg tar med meg en nyklekket verdensborger :-) Jeg har målt høyt blodtrykk to dgr på rad og fått streng beskjed fra jordmor om å holde meg i ro. Så det blir hverken alternativ ABC-fødsel (har nå begynt å glede meg ordentlig til lystgass :-) ) eller caf'eturer på meg før det hele er over. Men vi snakkes! :-)

Annonse

Som dere kanskje skjønte da jeg ikke dukket opp på treffet forrige gang, så var jeg igang med fødsel :0) Ble lagt inn på torsdag da jordmor trodde at vi var igang. Ble sendt hjem på formiddagen på fredag og kom tilbake på natta igjen etter at vannet hadde gått. Lille skjønne Noah på 3900g og 52cm ble født lørdag 8.sept kl 1551 etter en laaaang og tøff fødsel.

Skulle gjerne ha vært med på treffet nå på fredag for å vise frem vidunderet, men jeg har ikke kommet meg etter fødsel enda. Håper at formen blir bedre neste uke og at det blir et nytt treff da :0)

Gleder meg til å se alle sammen igjen.

Gratulerer!!! Vi var nok inne på tanken ja, da du ikke dukket opp sist:) Håper du føler deg i form til å komme neste gang da, hadde jo vært stas å få se ditt lille gull! Håper du kommer deg fort:)

Å, gratulerer så mye med lille Noah. Jeg får dessverre heller ikke anledning til å komme da jeg får besøk på fredag. Satser også på et treff neste fredag, så får vi kanskje treffe enda flere septemberbabyer :o)

Annonse

Hvis det er flere som ikke kan komme (men som har meldt seg på) så husk å avlys treffet også (hvis det blir slik at det kun er en påmeldt igjen på lista), så ikke noen blir sittende alene på tea lounge å vente... Men foreløbig er dere jo fortsatt tre påmeldte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...