Chinita Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Linken heter enkelt og greit Septemberbabyer, og ligger nederst på hovedsiden. Designet kan trygt redigeres på:-) Gleder meg til å se alle de nydelige små! Klem fra Chinita.
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Supert at du gjorde det! etterlyste det for noen dager siden, men med min erfaring med hjemmesider saa ble det ikke gjort saa mye! =) hehe
SokkeLaila Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Kjempebra forslag og flott at noen fulgte det opp! ..selv er jeg dessverre helt evneveik på det med hjemmesider! Foreslår at etterhvert som babybildene kommer på plass at vo legger til en kommantar om fødselsdato, kjønn (evt navn) og størrelse.. Vi er jo så interesserte, så vi vil vite alt! Hihi! ,,gleder meg til babybilder!
SokkeLaila Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Vi vil ha flere babybilder! ..håper dere legger ut når dere har tid, lyst og anledning, jenter! Godtar selvfølgelig at ikke alle vil legge ut, da!
Fia77 og mamma! :) Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Finner ikke denne linken jeg.... :-(
Chinita Skrevet 23. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2007 Her er en direkte link til siden: http://pic6.piczo.com/septemberbaby07/?g=46431059&cr=6 Men du må fremdeles logge deg inn på siden for å selv laste opp. Denne "lisensen" får du av Mamma til Isaac m.baby i magen.
Tweedy79 Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Da har jeg lagt inn et bilde av nurket mitt Enya:-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 kan noen legge en link til denne siden her?* Finner den ikke jeg....
Fia77 og mamma! :) Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Hva er brukernavn og passord da? Nydelige bilder av små skjønne nurk der inne!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå