Gå til innhold

Er det noen fra Narvik her?


mamma til 3:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er LENGE til. Jeg har nettopp funnet det ut. Foreløpig termin er 8 mai. Siden det føles som dette er "nattstådd" kommer jeg ikke til å vise meg på BIM treff før om tre månedes tid tror jeg. Det virker som det er koselige treff så jeg gleder meg til det.

 

Enn med deg da?Utfra nicket ditt kan det se ut som du har termin i mai???

 

Vi går spennende tider i møte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker, men tror jeg har termin rundt den 14.mai. Første testen slo ut for snart 2 uker siden, men den var så svaaaak at det ble endel mer testing før jeg trodde det...

Håper det blir endel med termin i mai, men blir ikke bim-treff på meg før jeg er minimum 12 uker på vei uansett.

Har du noen fra før eller blir det første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æ e også her! Har termin 1.mai. Det e jo lenge til enda, så æ forholde mæ anonym ei stund til. Vi har 1 barn fra før, og æ e i midten av 20 åran.

Dokker andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e ett par år eldre enn dæ. Har 2 fra før, ble ganske så overraska da æ bynte kjenne graviditetstegnan førr nån uke sia...

Litt redd for å bli avslørt nu, e så oppblåst i magen, trøtt og slapp, har allerede fått spørsmål om æ e gravid. Syns det e altfor tidlig å si nåkka nu, så blir endel bortforklaringer her ja...Korsen e det me dåkker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...