Gå til innhold

SA HA Gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hmm, har man symtomer som ømme/tunge pupper, mensmurring, kvalm, hormonell osv, dersom man ikke er gravid lenger? Jeg er ca 8 uker på vei, men TENK om det ikke er noe liv selv om jeg føler meg gravid..? Har vært hos legen og tatt flere grav tester, men likevel klarer jeg ikke HELT å slappe av.. Vurderer privat ul får å få disse tankene bort..andre som er like nervøse som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt at du er nervøs, men det er jo ingenting som sier at noe skal ha gått galt! Men da er det best å bare ta en ul, for å roe nervene, har selv gjort det, men det var for å utelukke tvillinger og for å se om alt var bra etter en liten blødning.. Men ta en UL du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig godt igjen!!! Jeg fikk beskjed av legen at dersom testen var positiv, så var det også liv! Har du ikke fått tilbud om tidlig ultralyd i og med at du har mistet tidligere? Jeg fikk tilbud om ultralyd rundt uke 7-8, og fikk også en ny ultralyd i uke 11 når jeg spurte fint om det.... :-) (Har mistet ved en MA og en SA)

Jeg er nå 14 uker på vei, og har fremdeles noen av de følelsene du har. Tenk om...... Det er ikke lett å slappe av.... Jormor sa at jeg kunne få komme oftere til undersøkelse hos henne hvis jeg hadde lyst. Det tilbudet kommer jeg til å ta imot. Å få høre hjerteslagene gjør så godt når en går rundt og er bekymret.

 

Håper alt står bra til med deg :-)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...