Gå til innhold

oi!!

Brummeline3barnsmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm....positiv graviditetstest i dag..vet ikke hva jeg skal si jeg..det var ikke planlagt å jeg er ikke sammen med barnefaren. Abort er ikke noe alternativ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel ikke si annet en gratulerer;) Håper dere er gode venner, kan samarbeide og at han støtter deg og din avgjørelse. Lykke til:)

Skrevet

venner er vi jo...men han vet d ikke ennda...

Skrevet

Håper det går bra og at han tar det fint. Man blir jo veldig sårbar i denne perioden, og håper han skjønner at du må behandles pent. Sier lykke til igjen, jeg:)

Skrevet

Han tok d ikke så bra...men håper det kommer seg...

Skrevet

Han trenger sikkert bare litt tid til å ta det innover seg. Er jo sikkert litt sjokk. Var sånn med familiene våre. De trengte noen dager før alt var bra, nå gleder alle seg :) Ønsker deg gratulerer jeg ;) Lykke til med den lille! Klem :)

Skrevet

gratulerer..;) så utrolig kjekt med en liten baby da..

Skrevet

Takk for d :-) Men er litt fortvilet da...har en på 3 og en på 1 fra før av da...minsten på heltid og delt omsorg for eldstemann...lurer på hvordan dette kommer til å gå...

Skrevet

Ikke ta sorgene på forskudd. Tipper du takler det bra, du er jo sikkert flink med barn og vant til å ha mye å gjøre. Tre tette er selfølgelig slitsomt, men også veldig stas kan jeg tenke meg (ønsker meg 3 tette selv). Håper faren tar det bedre når han får tenkt litt igjennom ting. Håper du har en snill famile rundt deg som kan hjelpe deg! Lykke til igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...