Gå til innhold

Jens August

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi kalle barnet vårt Jens August eller vil alle bare tenke på Jens August i Hotel Cæsar da? Grunnen til navnet er at min bestefar heter Jens og mannen min sin far heter August, så da vil vi gjerne kalle opp barnet. Evt kan vi kalle barnet enten Jens eller August, og så håpe på en sønn til senere som kan få det navnet vi ikke tok nå. (Hvis dere skjønner poenget mitt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror Hotel Cæsar-bekymringen er høyst overdrevet. For det første ser folk flest IKKE på HC og for det andre har alle glemt den såpeserien om noen få år. Navnet skal ha ha myyyyyyyyye lengre. Bruk det, dere!

Skrevet

Tenker Cæsar ja - til tross for at jeg ikke har sett på serien på mange år (så bare 1 året)... Men navnet er jo fint da :-)

Skrevet

Jeg tenker på Hotel Cæsar, men hvis dere har lyst på det hvorfor ikke. Er jo fint da.

Skrevet

Tenker Cæsar hihihi. Men den serien går jo ikke for evig :o)

Jens og August er finest hver for seg syns jeg

Skrevet

*ler*

Ja, forstår bekymringen her ;o)

Jeg synes Jens August er et flott navn, og det er ikke noe i veien for at barnet skal hete det. Men du må regne med at det kommer reaksjoner. Spørsmålet er om du orker... De nærmeste kommer uansett til å forbinde det med gutten deres :o)

Skrevet

Jens August er kjempefint. Og så lenge dere ikke har kalt opp etter Cæsar (dere har jo navnene i familien), så ville jeg ikke brydd meg noe om det.

Hadde stusset hvis det var noen som var heeeelt hektet på Cæsar som ville kalle sønnen sin det *fnis*

Skrevet

Så fremt dere ikke kaller hans søste fra Julie og Juni, så må det vel gå greit?

Skrevet

Dette sier statistisk sentralbyrå om saken:

Du søkte på mannsnavnet: Jens August

Det er 8051 menn som har Jens som første fornavn.

Det er 23 menn som har Jens August som fornavn.

Så det er jo noen til med samme navnet.

Når det er sagt, så tror jeg de fleste vil tenke på Cæsar...desverre.

Jens August har vert med i serien altfor lenge til å unngå det.

Selv om det er et fint navn, så hadde jeg nok kvidd meg litt.

Hva med indirekte oppkalling etter Jens da?

Jon August

Jan August

osv....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...