Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Trenger litt hjelp til å finne ett fint spansk jentenavn. Eneste forslaget jeg får av mine venner er Maria, men det synes jeg er kjedelig. Det skal også være mulig å hete det i Norge.
Vannmann35 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Mange fine navn som passer i Spania også. Har selv mange bekjente i Spania som heter bl.a.: Daniela Ana Filipa Anita Marisol Catalina
anaina Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Ana Clara/Klara Corazon Eva Elvira Esperanza Esmeralda Frida Marisol
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Datteren min heter Felizia - Felicia er egentlig svensk, men det har levd ei spansk dronning som het Felizia ) Consuela Augusta Cecilia Manuela Elena Francesca Carmen Raimunda Sole Paula Blanca Yohana
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Daniela Gabriela Adelina Catalina Tia Tea Ella Sofia Linda Nina Adriana Juliana Yolanda Isabel Almira Dorotea Cristina Elvira Magdalena Belinda Mange jentenavn å velge mellom:-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Vakreste spanske navn må jo være Leonor!! Så slipper du unna disse typiske A endelse navna!! Selv har jeg ei datter som heter Rosario(etter st.Rosario) Og ei Clarice...
Arna_Disa Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Rosita og Roazzalinda, Carmencita, Charmin
Chelseafan Skrevet 2. oktober 2012 #11 Skrevet 2. oktober 2012 Dumt med utlandske navn i norge. Så Isabel,Maria,Monica, Frida og Leona
Mammali Skrevet 4. oktober 2012 #14 Skrevet 4. oktober 2012 Natali Rosaline Adabella Eloisa Josefina Malia Carmen Mira Alba Carla Antonia Elvira Lucia Alejandra Delores Teresa Josefa
firama Skrevet 6. oktober 2012 #15 Skrevet 6. oktober 2012 Carmen Noelia Graciela Eleanor Davinia Bianca Mabel Gabriella
anaina Skrevet 7. oktober 2012 #18 Skrevet 7. oktober 2012 Marisol! Liker også Cora (Corazon) og Inez
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå