Gå til innhold

Plagsom aktivitet

Kimberley*Silje og Sara*

Anbefalte innlegg

Jah, nå begynner faktisk babyen å ha så mye aktivitet at det gjør forferdelig vondt. Jeg vet ikke åssen jeg skal sitte, ligge, stå eller gå. Og ingenting av det jeg prøver, hjelper meg noe særlig. Jeg har prøvd å strekke kroppen, for at hun skal få bedre plass, jeg har støttet meg opp med puter og jeg har prøvd å "dytte" henne i en bedre stilling for meg. Men ingenting av dette ser ut til å hjelpe meg noenting.

Dette begynner å bli rimelig plagsomt, siden jeg har sinnsykt vondt i ribbenene fra før også. Jeg har termin 22 okt eller 7 nov, men er veldig klar for å få henne ut nå, for å si det slik. Så vondt gjør det..

Ingen andre som kjenner det på denne måten??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10320481-plagsom-aktivitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg signerer på denne. Masse masse aktivitet her. Buling og vending og spark hele døgnet.. Får litt vondt jeg også til tider. Og ikke så kjekt når jeg ikke får sove og sånn..

Men prøver å tenke at det er bedre enn ingen spark.

Jeg har termin 1okt og er super klar for å få baby ut nå!

I mellom tiden håper jeg hun har det fint i magen min :-) Så får jeg bare føle meg litt mørbanket til tider :)

Babyene begynner jo å bli ganske så stor og det begynner jo for alvor å bli trangt. Håper det komer seg litt for deg når magen synker så du slipper trykk mot ribbebeina hele veien inn :)

Ha en fin kveld :D

Takk for svar.

Nå har hun klart å snu seg eller legge seg sånn at hun sparker eller noe mor den venstre siden min, og det føles ut som om noen sitter med en nål mot en nerve :s

Det gjør sinnsykt vondt!

Har du merket noe til dette?

hei, jeg har også en aktiv krabat i magen. Spesielt på kvelden, den sparker og vender og buler. Ubehagelig og vondt på høyre siden, den bruker hele magen virker det som.

Merker det veldig godt helt nederst, det kiler noen ganger.....og gjør vondt.

Blir litt småkvalm når den er veldig aktiv, vet ikke hvordan jeg skal sitte eller ligge.

Så du er ikke alene om det.

Nå er den veeeeeldig aktiv her gitt.....

Har termin 20-24 okt.

hilsen anki-nr3 imagen

Annonse

Beklager hvis jeg nå ikke er så forståelsesfull..men vil bare si at dere skal være veldig veldig glade for all aktivitet i magen. Etter at magen min ikke har vokst på sf-målet som den skulle så er jeg sjeleglad for hvert eneste lille spark fordi det er viktigste indikasjonen på at alt er greit med den lille skatten i magen. Lett å klage på slikt for det er ikke alltid behagelig, men vær takknemlige er mitt svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...