Gå til innhold

Hvordan er Viking vintersko (gore-tex) i str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe på finn, et par pent brukte i str 22. Jenta mi bruker nå str. 20-21 i de fleste sko. Hvordan er Viking vintersko i str? Tror dere 22 er ok?

Fortsetter under...

Skrevet

Det kommer vell i grunnen ann på hvordan de skoene jenta de nå har er i størrelsen.

Lillegutt her har viking goretex og jeg synes de virker helt vanlige i størrelsen :o)

Skrevet

vil IKKE anbefale å kjøpe brukte sko altså... da ville jeg heller kjøpt en billigere type og helt nye..

Skrevet

Ja, jeg hørt det selv, mamma mai, men jeg tror jeg tar sjansen faktisk. For det første er det så anskelig å finne gode vinetrsko i den str. og for det andre er de dyr. De skal være veldig lite brukt.

Skrevet

jenta mi bruker 21 i joggesko og tøffler..

og måtte ha 21 i vikongskoa.

eg tok sålen i vikongskoa inn i noen sandaler i str 22 som eg viste er alt for store.. og sålene passet helt perfekt.. så er god plass nedi..

jenta mi har ogso litt brei fot.. :)

tror 22 er litt stort.. såg i butikken at utenpå var det stor forskjell..

Skrevet

att det går ann å skrive viking feil såå mange ganger uten å merke det..

*ler meg i hel*

Annonse

Skrevet

Ôk, men jeg tenker at hun kan vel vokse litt i bena 3 mnd framover?

Skrevet

hehe.. bere kjøp dem, så har du dem ivertfall.. men ken hende du ser at du må ha noen mindre til hun vokser litt..

ikke bra med for store sko..

men eg ogso ville kjøpe 22 fordi det er så irriterende å kjøpe så dyrt ogso vokser hun jo så fort.. men eg såg at det var galskap, for min side da.. for 22 var stort.. hun er egentlig midt mellom str 21 og 22..

mål foten til jenta di da.. mi kjente sin fot er ca 12.3cm..

no målte eg sålen i str 21.. den er 14 cm.

:)

Skrevet

Takk for god hjelp, juli :-)

Selgerern skulle også måle.

Skrevet

huff.. *rister på hodet*

håper ikke du er en av dem som blir irritert av skrivefeil..

*geip*

Skrevet

Målte foten hennes til 12,7, og hun har et par i str 21 som er 13,7 cm i sålen som passer bra. Får høre hva hun måler skoa til.

Ps- du er ikke den eneste som skriver feil. Skylder på ny pc, jeg :-)

Skrevet

I en skobutikk mente de jeg måtte opp 2 str i vintersko fra det som vi har brukt i sommer......... fordi det skal sokker oppi. Du må nesten ta med å prøve.........

Skrevet

Får ikke tatt med å prøve, nickoline - kjøper på nett..

Annonse

Skrevet

Er det ikke dumt å kjøpe uprøvde sko?

Skrevet

skal ikke bruke tykke sokker i gore-tex..

sikkert om det er -10 da men..

vet at jenta mi ikke kunna hatt str 23..

så syns at det var rart.

skoen i str 21 er jo nesten 2 cm for stor..

Skrevet

Jepp, sikkert ikke veldig smart, men tar en sjans. De så så fine ut og var lite brukt.

Skrevet

smart. du har jo de da, om du ser de ikke passer. målte hun dama str 22? eg er nysjerrig

Skrevet

snuppa her har fått ecco goretex sko... hun bruker normalt 20 i sko men hun måtte opp i 22 i de skoene i allefall..hun har noen andre ecco sko (ikke vintersko ) som er i str 21..de er for store.. vi tok ut skosålen og målte og fant da ut at hun måtte ha 22..ellers så var de ikke mer en en halv- en cm for lang...sier jo at de skal være iallefall en cm for lang når man kjøper dem...

Skrevet

Har ikke fått noe svar ennå, juli. Men kan si ifra når jeg vet. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...