mommytil2gutter Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Dere som ikke spiser melkeprodukter, hva pleier dere å spise? Det virker som alt inneholder melk av sauser. Til lunjs pleier jeg å ha gull eller brunost, hva skal jeg ha? Bare skinke eller kylling? Skal prøve å unngå melk en stund for å se om det hjelper sønnen min til å sove bedre på dagen...
mamma til 2 prinsesser Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg spiser ikke melkeprodukter. Men har funnet ut at det går an å bruke rismelk i sauser! Synes det smaker like godt:) Også kjøper vi smør uten melk... Har masse sånt på ICA, ultra osv... Gikk ganske lenge uten melk før jeg fant ut av det her. Finnes også mange bra soyaprodulkter, soyasmøreost smaker akkurat som philadelfia omtrent... Har tilogmed spist cheeseburger med cheddar ost! sjokolade uten melk finnes det også, var helt i ekstase når jeg fant ut det da. Så finnes mye godt i alternativ frysedisken på ICA eller på helsekost... www.utenmelk.com er en side med gode tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå