Gå til innhold

April: Da har Lille byttet seng....

Anbefalte innlegg

Tilbake til sprinkelsenga! Fra juniorseng. Holdt på å bli gal jeg. Dere som så innleggene mine på Skravle forrige kvelden var vel bekymret. (skal lete opp linken og legge til under her) Holdt på å leie han i seng i 2,5 timer. Holdt på sånn i 3 uker nå.....GRRRRR Nå han så fikk igjen sprinkelsenga sovnet han på 5 min. Han var lykkelig og suuuuper fornøyd med å ha fått tilbake "sengamine"....

Freden har igjen senket seg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10319399-april-da-har-lille-byttet-seng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er den :

http://www.dinbaby.com/forum/thread/10305566

Kl 21.30 samme kveld som dette ble skrevet klikket det for meg.

Jeg raste opp på loftet og nærmest kastet sprinkelsenga ned og inn på rommet, men juniorsenga fløy ut med et svalestup ut i stua.

Lille fikk seg en luftetur av en noe arg mor over i gamlesenga hvor han nærmest ble truet til å ikke våge å prøve å klate ut...GGRRRRR *dårlig samvittighet nå ja* :-(((

Vel, han sovnet raskt.....

*sukker*

Blir nok en stund til juniorsenga kommer ned fra loftet her igjen ja...

*må flire litt* Det hørtes litt ut som her, bortsett fra at vi beholdt juniorsenga da... Men enkelte kvelder holdt vi på i ørten timer ja... *GRR* Som regel så sovner gubben inne med henne... Og egentlig sover hun ikke i juniorsenga heller, men i kosekroken sin. Har en krok med madrass på gulvet og masse puter, og bokhylle. Der krøller hun seg sammen og roer seg mye raskere enn i senga... ;)

Oi, ja da har vi vært hedige! Mini her har og fått ny seng, men det har gått helt knirkefritt! Han står i senga om morgenen og roper på oss, og går ikke ut av senga for vi sier han skal komme:)

Lykke til videre med "treninga" - det gjenger seg til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...