Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så tørst! drikker sikkert 3-4 liter vann + et par kopper kaffe + et glass brus/saft om dagen! er mer tørst nå enn for en mnd siden. kan ikke huske jeg var så tørst med de andre graviditetene jeg har hatt. ellers god form. andre som er tørste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tørst ja. det er bare forbokstaven. Jeg drømmer om vann om natta :P

med isbiter namnam :D

Skrevet

masse vann med masse isbiter i helst er favoritt drikken min for tida:)

Skrevet

Jeg drikker også MASSE vann, må ha vannflaska attmed meg når jeg sover og ellers:)

Skrevet

Jeg å, så tisser jeg som en mann å....

Skrevet

Drikker vann hele dagen, og store deler av natten også. Vi får trøste oss med at det er utrolig bra for huden og resten av kroppen!

Skrevet

Skriver under på denne; jeg bare drikker, drikker og drikker. I all hovedsak går det på vann. Blodvolumet vårt er kraftig økt nå, så det har nok noe med det å gjøre... Må tilsvarende ofte på do. Det hører vel med :-)

Skrevet

Jeg også tørster konstant. Løvemannen kallte meg faktisk drikkedyret her i sted;-)) mye rart man skal høre ja:-))

Skrevet

Drikker masse jeg også så signerer her jeg oxo:) når jeg da går på do blir jeg aldri ferdig hehe, virker som en foss som aldri vil stoppe hehe

Skrevet

hva skulle jeg gjort uten iste med fersken smak?? hehe...

Skrevet

Hurra jeg er ikke alene.

jeg drikker som en svamp fortiden og hele tiden.

Mannen min ble litt bekymret for jeg er en ekstremt dårlig tilåå drikke men nå drikker jeg nesten alt jeg kommer over

og jeg flyr eldigvis ikke mye på do hehhe

Men å drikke mye e rbra for da hindrer man mye veske i kroppen og det er jo viktig nå heheheh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...