Gå til innhold

Mulig kortvarig lykke...:-(

Gjest

Anbefalte innlegg

Tenkte bare teste igjen i dag, sånn at jeg skulle være helt sikker før jeg begynte på Crinone. Testen i dag var svakere- må nesten konsentrere meg om å se streken..... Ringte til vakthavende gynekolog på sykehuset... Skulle vente noen dager å se før jeg startet med Crinone da evt.....Etter å ha testet igjen da. Men jeg har ikke troen på at dette kan gå bra. Får bare vente på blødning. Håper systemet kommer kjapt i rute igjen.

DRITT!!!!!!!!! Jeg gir snart opp nå!!!!

Sukk og klem fra en deppa

Fortsetter under...

Agrrr..... dumme kropp hvis den lurer deg!! Håper du får en KNALLSTERK strek om noen dager og at dette går din vei nå!!!

Ikke gi opp, storken er på vei til deg han har bare blitt litt forvirret på veien, men han kommer igjen - det er jeg HELT sikker på :-)

Lykke til!!!

Stor klem

Uff, dette hadde jeg selv for to uker siden...bortsett vfra at da jeg testet dagen etter var der ingen strek i det hele tatt! Dritt altså!

Håper at i ditt tlfelle var det bare fargestoffet på streken som var svakt, og at neste test du tar er sterkere!

Masse klemmer til deg!

Joda... blødningen kom den.... Men den var ikke kraftigere enn vanlig mens, slik som jeg hadde forventet. Heller motsatt. Ikke smerter som jeg pleier, og heller mindre blødning. Måtte ta en ny test i dag bare for å se at det faktisk hadde gått galt igjen... Ser en svak skyggestrek, men hcg kan vel sitte litt i. Frustrerende!!

Har vært nedi en "dyp dal nå".... Men er på vei opp igjen! Har vært i kontakt med Fertilitetsklinikken i min landsdel, og ba legen min henvise meg dit! Så nå håper jeg bare at vi får hjelpen vi trenger der.

Legen min skuffet meg veldig sist... Sa at jeg var deppa og at det gjør vondt når venninnner og kollegaer stadig kommer med nyheter om graviditet. Venner får nr. 2, og jeg kjenner klumpen i magen når datteren vår vokser (ok, hun er ikke SÅ stor, men like vel...) Sa også at uten datteren vår tror jeg ikke at jeg hadde kommet meg gjennom dette... Da svarte hun at det er ingen selvfølge å få barn (Det vet jeg jo innmari godt da!!!!), og at datteren vår klarer seg fint hun! Snakk om forståelse eller?!?! Hun sa på tlf et par dager i forveien at hun ikke trodde Fertilitetsklinikken kunne hjelpe oss med noe, ettersom problemet ikke var å BLI gravid. Hun ble ganske paff da jeg hadde tatt saken i egne hender og de på Fertilitetsklinikken hadde sagt at det var veldig aktuelt for meg å komme dit. Alltid vært fornøyd med legen frem til nå, men tror jeg er veldig sårbar for tiden.....

Jeg tenker kun på BABY!!!! Det som er skremmende er at jeg begynner å miste troen på at en liten baby noen gang sparker i magen min igjen... Det føles så fjernt...

Det er så urettferdig når man tenker på alle aborter som blir utført hvert år... Hvorfor må det være så vannvittig vanskelig.... Jeg ønsker meg mange barn jeg.... Alltid gjort det. Men nok syt... Her gjelder det jo å prøve å holde motet oppe- ellers blir det iallefall ikke baby.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...