emmge Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 venter nr 3 31/10 og er spent på hvordan fødselen blir denne gang. første jenta tok 10 timer for 6 år siden, og andrejenta tok 6 timer for 4 år siden. venter nå gutt, og noen sier til meg at nr 3 går enda
Løvemor07 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Slike tanker har jeg også gjort meg. Har hørt at 3.mann er en luring ;-)men jeg håper virkelig ikke at det går enda raskere... Brukte 6 timer på førstemann og 2 timer og 40 min på nummer to, og jeg er IKKE interessert i å føde hjemme på do eller på et buss stopp for å si det sånn :-)) Men vi får nå trøste oss med at vi har en liten peiling på hva vi går til og hva vi skal kjenne etter når fødselen er i gang... selv om hver fødsel er helt unik. Gruer meg faktisk litt jeg, men gleder meg på den andre siden sinnsykt til øyeblikket da ungen har kommet ut!!!!!!!!!
jyda med nr 4 i magen Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg brukte 1 time på første (vanlig fødsel). 30 min på andre fødsel ( var tvillinger og ble tatt med haste ks) Og håper denne tar seg litt bedre tid. Er redd jeg ikke skal komme meg til føde avd.
saray Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 sukk.oppmuntre meg mer om at det går fortere og fortere da!!!! jeg venter nummer 3 .første mann lå jeg i over 17 timer før de tok haste keisersnitt,andre gangen fikk jeg høre at jeg likevel ble sett på som førstegangsfødende enda jeg hadde nesten full opning da k.s ble tatt ,det tok 17 timer den gangen også,men fødte vanlig da.gruer meg forferdelig til nye 17 timer med dette.....er så utrolig slitsomt å ligge i time etter time etter time med veer.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå