Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Er det noen som har gode råd til middager. Er lei av å spise "tørr" middagsmat!!!! Har så lyst på sauser, og den eneste sausen jeg tør spise er mine egne hvit og tomatsauser med salt og pepper. Alle andre sauser er det løk i, og det tør jeg ikke prøve da minsten bare er noen uker gml. Lengter oxo etter løk.....er løkelsker....noen med gode tips der ?
Knoll og Tott Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Det er jo ikke alle som reagerer på løk, har ikke hatt noe problemer med det her i huset. Prøv deg frem med litt løk og se hva som skjer.
LapScouse Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Lag pasta med kylling og soppsaus. pasta med laks og brokkoli i kremet saus. kjøttdeig med potetstappe og brun saus (Shepard's pie) lapskaus pølsegrateng med nyyydelig tomatsaus Torsk med poteter, gulerøtter og smørsaus Hm, blir beint fram sulten her jeg sitter... Ang. løk jeg spiste løk fra dag 1. Som nevnt over, prøv deg frem og se om kid reagerer. Er litt kjipt hvis du ikke unner deg det du liker når det kan være at barnet ikke reagerer på det i hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Har lyst til å prøve løk ja....men det er greit at både mor og far er innstilt på at "nå skal det skje". er litt for trøtt enda til å ta hele natta "alene". Til deg som nevner andre sauser enn hvit og tomat, så er det bare de jeg kan jeg.....og så brun da....alle andre kjøper jeg i pose, og de er et løk i.....har dårlig erfaring fra forrige gang jeg hadde liten..... =(
mamma til 2 prinsesser Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Av posesauser spiser jeg vel 3 stk.. Sandefjordsmør (til fisk) Kantarell og sjampinjongsaus Brun saus uten løk¨ De er ihvertfall uten løk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå