Gå til innhold

Noen som vet hvilke våtservietter som har kommet best ut i test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at jeg til vanlig skal bruke klut og vann, men det kan være greit å ha noen våtservietter når vi skal på tur. Og vil da bruke de som er kommet best ut i test!

Fortsetter under...

Skrevet

Coop sine og de som er av merket Unique som de bl.a selger på Kiwi.

Skrevet

Vet hvertfal hvem man IKKE skal bruke:p å det er Natusan. Alle produkter til natusan er FYFY.

Lærte vi på svangerskapskurset nå. hehe. Er vist kjemikalier i Natusan som svekker forplantningsevnen i barna. Altså, som ødelegger for dem senere i tid som dere sikkert skjønte.. :P

Skrevet

Jeg brukte natusan sine på meg selv på hyttetur for noen år siden og fy f... det svei!

Skrevet

Shit! ja det sier jo sitt:P

Skrevet

Kjemikaliene heter parabener og er brukt som konserveringsmidler i MASSE forskjellig kosmetikk!

Jeg er sikker på baderomsskapene deres er fulle av dem... Ta en titt på innholdsfortegnelsene på bodylotionen din f.eks. Eller ansiktskremen.

Forskning danner grunnlag for mistanke om at parabenene har hormonhermende og hormonforstyrrende virkning.

Problemet med de farlige parabenene (og parfyme, fargestoffer osv.) er at barn har dårlig motstandskraft og liten evne til å bryte dette ned. Våre store kropper er "flinkere".

Babyline sin serie er parabenfri, uten fargestoffer og uten parfyme. Det finnes også andre babyprodukter som er det!

HER står det masse om dette:

http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=2096

Våtservietter bør kun brukes på tur og når man ikke har tilgang på vann. Tenk deg om det var du som måtte vaske underlivet 5-10 ganger i døgnet med våtservietter. Klart vann (og evnt en parabenfriolje for å få vekk bæsjen) er det beste...

Annonse

Skrevet

coop sin er anbefalt,best i test og vel..

Skrevet

coop xp (blå med hvit stjerne) er kåra til den beste..den inneholder ikke parabener

Skrevet

er jo kjempe genialt da de er super billige også!

Skrevet

jess,14 kr pakken:o)

ikke svir de heller:o) natusan sine er jo grusomme! prøvde jeg en gang på meg selv før jeg fikk unger jeg,men endte opp med å hive over halve pakka

Skrevet

vet, vi brukte de på noen øvelser i militæret. ikke bare luktet de kjærring men de svei på huden!!!så endte opp med simple sine for ansikt og intimservietter husker jeg.. sier jo litt, da natusan er beregnet på barnehud!!

Skrevet

Hørt at men kan fjerne maling med dem!

Annonse

Skrevet

Ja, dette kan jeg bekrefte!

Hadde malt meg oljemaling (innendørs) og var skikelig tilgriset med hvitmaling. Skrubbet med klesvaskemiddel i pulverform, zalo og alt mulig. Endte opp med å vaske armer og hender med våtservietter beregnet på å vaske små søte og sarte barnestumper!!

Så folkens: klut og rent vann til hverdags er det beste !

Skrevet

coop sine kom best ut i test... tror de het coop xtra...

Skrevet

her satser vi på coop:)

Skrevet

man kan fjerne tegninger fra veggen med fettstifter på malt strie og! prøvde i helga nå,da lucas tegna på veggen te mamma:oS

Skrevet

..forøvrig,så går det an å lage våtservietter sjøl og..det gjør ei jeg kjenner..hun kjøper slike mesoft på apoteket,s¨å har hun de og rapsolje i en pose når hun drar bort:o)

aldri prøvd det jeg,men kanskje verdt et forsøk;O)

Skrevet

På apoteket får du kjøpt gassservietter 10 *10 cm. Bruk disse sammen med en krem fra A-base. En slags rensemelk.Spør på apotek. Den er så bra at du kan bruke den som sminkefjerne i ansiktet ditt også. Faktisk et kombiprodukt.

Jeg har testet ut det meste av våtservietter og har kommet fram til hva de er best til: engangskluter for vask og klosett! Faktisk sant. Jeg bruker de hver gang jeg vasker badet. Skinnende rent, selv de vanskligste flekker.

Sønnen min fikk også eksem og røde utslett av våtservietter, helt fin når jeg ikke bruker de. Det sier jo sitt.

Lykke til"!

Skrevet

Glemte å si at gassbind servietteene på apoteket kan brukes alene med vann, eller uten vann og bare med den rensemelken.

Skrevet

siste test i foreldre og barn vant noen rimelige man får kjøpt på rema 1000, husker ikke hva de heter. men det er bilde av en baby på den og den er orange i bakgrunn. coop kom på 2. plass, de inneholder sitronsyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...