Gå til innhold

hur gammel er du??? |

Anbefalte innlegg

Skrevet

var 21 når jeg fikk mitt første.er 24 nå, men fyller 25 før andre kommer, har termin 16 april.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 24 da jeg fikk første, blir 31 før nestemann kommer til verden. Det blir spennende, og storesøster gleder seg veldig!

Skrevet

Jeg var akkurat fylt 20 da jeg fikk den første, og er 28 når jeg får nr 2;)

Om jeg da ikkke går 14 dager på overtid og får på min egen bursdag...tikka ikke!

Skrevet

Eg var 27 år når eg fekk dottera mi, og blir 32 når andremann kjem.

Skrevet

Jeg er 32 år gammel og dette er evt. vår første fødte ! Har en nydelig datter på 2 år fra tidligere .. men hun kom ikke fra magen men fra Kina !!

Skrevet

26 da jeg fikk Emilie og er 28 når denne trekker sin første pust. Vil ha maaaange barn!

Skrevet

21 er eg og typen er 28 når bebisen kommer..=)

Skrevet

Jeg er 32 evt 33 når babyen blir født. (Har termin 6. april, og har bursdag 14. Så vi får vente å se..)

Skrevet

Jeg er 37, venter mitt 4. barn. Da vi fikk førstemann var jeg 20. Gikk bra det å!

Skrevet

Jeg er 30, men kommer til å være 31 når jeg føder.

Var 25 (26) når jeg fikk nr.1, og 28 når jeg fikk nr.2.

Skrevet

jeg er 32 ved termin og dette er mitt første barn!

Skrevet

Jeg er 32 nå men rekker akkurat å bli 33 før jeg får min første. Må si jeg føler meg litt gammel i denne gjengen :-)

Skrevet

Var 23 da jeg fikk første snupp...blir 28 før 3. snupp blir født..:)

Skrevet

Jeg er 26 nå og har fylt 27 når jeg får mitt første nurk:)

Skrevet

hei å håå..

grt til dere alle :D

æ er 19 og blir 20 i januar..

skal blir mamma før første gang i April 2008 :D

æ og samboen min stor gleda oss ...

Skrevet

Var 23 når jeg fikk mitt første barn, men bikker akkurat 30 før neste kommer til verden.

Skrevet

Hei! jeg var 23 og et halvt når jeg fikk min lille tulle, og blir akkurat 25 når jeg får nummer 2

Skrevet

Jeg er også 32, men har fylt 33 før jeg får min første. Ja, føler meg gammel her ja. Men likevel veldig fersk! Godt å se at det er flere av oss..

Skrevet

Hej, jag är 31 nu och får om allt går som det ska mitt førsta barn precis innan jag fyller 32.

Skrevet

Jeg er 31 og venter på førstemann.

Skrevet

Oj, her var det mange unge jenter!

Selv er jeg 32 når første kommer, følte meg straks litt gammel her..:)

Skrevet

Var 20 da jeg fikk førstemann, er 23 nå når neste kommer :)

Skrevet

Jeg var 27 år når førstemann ble født. Vil være 30 år når nummer 2 kommer til verden.

Skrevet

Jeg er 23 år .

Jeg fikk mitt første barn når jeg var 19, mitt andre barn når jeg var 21, og jeg får mitt tredje barn i rundt datoen jeg blir 24 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...