note Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Nå skjønner jeg ingen ting. Eter mine beregninger skal jeg endre uke samme ukedag som jeg hadde første blødningsdag i forge mens (tirsdag 26 juni) Det vil si at da jeg var hos legen på mandag skulle jeg vert 9+6, men legen skrev 10+2. Min termineregning er 4 april, men legen gav meg termin 1 april. Nåer jeg totalt forvirret, selv om det ikke har noe å si.
17.05.2008 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Hei, selv er jeg helt fersk i gamet, har lest alt jeg kan komme over... Er i uke 4+2. Og det selv om uken egentlig skulle endre uke i dag, om jeg tok utg.punkt i første bld i siste mens. Jeg har sett litt på kalkulatoren de bruker. Tror disse små variasjonene skyldes at vi har ulik lengde på syklus. Når man legger inn antall dager man normalt har i sin syklus, og dette stemmer med den dagen man hadde EL, kommer det automatisk frem hvilken uke man er i. Men jeg er enig med deg: Det er litt forvirrende.. Hva tror du?
mia engel&fia frøken Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 jeg syntes legen tar i litt jeg også,denne gangen sier ultralyd tre dager etter legen, men har jo litt med man ikke kan styre eggløsningen helt. men enig at legen setter på flere dager, gjorde det sist også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå