Gå til innhold

God morgen! Da kommer jeg inn til dere!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER:):):) Selv er jeg i femte uke.. en spennende tid fremover:) Førtste gang jeg er gravid så er spent ja:) Ny tilværelse, men en virkelig stor glede ja:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer.. håper det er håp for meg også da, siden eg opplevde det samme som du ang testen... venter forhåpentligvis nr 2... småblør litt da, men ikkje så mye som mensen, og uten "klumper" og litt brunere og litt lysere noen ganger.. gjor ikke det me 1, men har jo hørt det er helt normalt.. ikke føler jeg det er mensen heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for dere;-) Når har du ikm? Jeg føler meg ikke særlig gravid( jo litt) og hadde ikke blitt overasket om jeg ikke var samtidig blitt overasket hvis mensen kom, merkelig følelse. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 20 Mai så er ikke lenger på vei enn 3 uker og 6 dager. Når har du termin? Spennende med nr 3, gleder meg veldig. Hvor gamle er dine barn? Mine er 6 og 4 år.( gutter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikm på onsdag... blør jo fortsatt litt, men bare noen dråper om gangen, mest på papiret.. i dag er eg veldig kvalm.. føler ikke at det er mensen for når jeg har det blør jeg MASSE... prøver å vente til over helga med å teste.. blødde ikke noe med første, men som sagt så har jeg jo hørt at det er normalt i starten.. og puppene er mer ømme i dag.. har lyst å teste i morgentidlig men prøver å holde meg.. prøver iallfall å slappe masse i tilfelle det skulle vere noe der.. har veldi regelmessig mens og blør masse hver gang.. føler også at det er noe på en måte som strekker seg i magen.. det kan vel vere tr som er her også, men hvorfor skulle jeg føle det sånn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... ikke lett å si. Har du blødd i flere dager?

Selv hadde jeg en gang å do hvor jeg fikk brunlig utflod, og da leste jeg jo om alt. Hvis du får en blødning selv om en er gravid rundt når en skal ha mensen kaltes det hormonell blødning og var ikke farlig. Krysser fingrene for deg. Det er lange dager å gå å lure, håper du finner det ut snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...