Sladden Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hej, jeg er en dansk dame i Sverige som er gift men mand min er fra Norge. Jeg har kun en gutt som er 14 år,han bliver 15 för den nye baby kommer da jeg nu er gravid i fjerde månaden. Gutten ble helt sur når jeg fortellte for ham at jeg er gravid. Han sier han vil flytte o masse ting. Jeg som tänkte han sku' ta det gott fordi han er moden i alt, han kom i puberteten tidlig og forvente meg ikke han sku ta det her som en barnunge. Han vil ikke vennerne hans ska komme hjem og se mor har stor mage. Skal han komme over det her??
Emblaa Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Det tror jeg helt sikkert han gjør! Jobber selv med unger i denne alderen, og de er svært åpne for konstruktive diskusjoner og informasjon. Synes også at du burde si til han at det er ditt store ønske å få et barn til, og at dette kan han ikke bestemme. Han er fortsatt for ung til å flytte alene, så det bør du være ganske bestemt på. Kanskje er han bekymra for mindre oppmerksomhet mot han, han har jo vært enebarn ganske lenge? Det meste foreldre gjør er flaut når man er fjorten, og særlig da å tenke på at foreldrene har sex... Dersom han er voksen for alderen så få han til å forklare hvorfor han tenker som han gjør, og lanser gjerne hvordan du selv ville ha tenkt viss du var fjorten. a la: "Viss jeg var fjorten og skulle bli storesøster, så hadde jeg syntes det var innmari kjipt fordi da ble mora og faren min så opptatt med babyen hele tida at de ville glemme meg." Har stor tro på at han vil synes det er greit med søsken etter hvert! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå