Gå til innhold

hvortid merket dere symptoner??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg fikk sympt en uke før e skulle hatt mensen, dA kastet jeg opp, og va kvalm, er fortsatt småkvalm. såre bryster fikk jeg to dager etter e skulle hatt mensen, fikk da også noen strekk/stikninger i høyre side...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å merke det i uke 3.

Først ble jeg superkvisetete i ansiktet, men skjønte ikke at jeg var gravid enda da.

Så mot slutten av uke 3 fikk jeg oppblåst mage og var kjeeeeeeempetrøtt!

 

Er 5 uker i morra, har ikke merka noe til kvalme, men har fått ømme pupper og dårlig matlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+3 nå, og ser at jeg har hatt symptomer i over to uker. skjønte ingenting, var mamma som ba meg om og ta test en uke over mensen. Hadde såre bryster (det var det absolutt første), så kom magesmerter, hetetokter, matlyst, ikke matlyst og i går begynte jeg og grine tre-fire ganger av filleting. Sambo synes det siste er supergøy, men det er ikke det når det skjer på bussen og overalt!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde "oppblåst" mage i 3. uke, samt ømme bryster men tenkte ikke på at jeg var gravid. Tenkte nå har jeg lagt på meg, og må vel finne et par nye bh'er..I slutten av fjerde uke oppsøkte jeg lege fordi jeg lurte på om jeg hadde begynnende urinveisinfeksjon: press mot underliv og ubehag, stikninger i venstre side, samt evig behov for å tisse... Legen sa jeg ikke hadde infeksjon (jeg følte meg som den hypokonderen) og jeg tok da en graviditetstest. Det var en dag før forventet mens. Jeg har forstatt oppblåst mage og ømme bryster, men trøster meg med at magen nå holder på å lage et fint lite trygt rede. Håper fosteret klarer å holde seg fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sånn nå-får-jeg-mensen-hvert-øyeblikk-vondt en uke for tidlig,

så merka jeg ikke noe før ca 4,5-5 uker

hvor kvlamen og trøttheten satte inn for fullt.

Dette med puppene er ikke så godt å si, det kommer og går,

men det gjørdet til vanlig når jeg skal ha mensen også,

så det kunne like gjærne vært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen så helst symptoner i det heila tatt.. Litt ekkelt å ikke få graviditets symptoner når du er gravide. Vet at ikke alle får det, men noe håpte jeg på... Noen andre så har det slik??Er i 7 uke imorgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...