T**** mamma:) Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Har så smått klart å kommet frem til noen jentenavn jeg liker, som også kjæresten er villig til å gå med på Hva synes dere? Sandra Thiril June Thilde Julie
*solstjerna* Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg syns: Thilde -et utrolig fint navn Ellers har jeg en hest som heter Tiril.... : )
milde.m72 Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Tiril og Tilde uten H Tilde er fint. Resten liker jeg ikke..i hvertfall ikke Sandra!
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Sandra - helt ok navn. Ganske pent, litt kjedelig Thiril - ville i hvert fall stavet det Tiril. Det ser finest ut, og er dessuten den absolutt vanligste stavemåten. Synes det er et pent navn, selv om det ikke er av mine favoritter June - greit nok, men kjedelig Thilde - også her ville jeg fjernet h-en, men uansett er ikke dette et navn jeg er så glad i. Vet ikke helt hvorfor, men har aldri hatt helt sansen for det. Julie - veldig pent, men ganske oppbrukt. Liker Julia bedre. Jeg ville valgt Tiril av disse navnene!
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Thilde er veldig fint!! Tiril er også fint, blir derimor feil med h i det navnet. June liker jeg ikke. Sandra er så 80/90-talls. Julie er fint.
Vannmann35 Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Sandra - liker ikke Thiril - fint, men ville skrevet Tiril June - ikke så glad i Thilde - fin, men helst Tilde Julie - fint, men liker best Julia Tror jeg ville gått for Tilde
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Julie er helt greit, men ganske kjedelig. Jeg synes Julia er mye finere. Sandra og June liker jeg ikke i det hele tatt. Men det kommer nok av assosiasjoner til noen forferdelige personer som bærer disse navna. Både Thilde og Thiril er fine navn. Jeg ville skrevet begge uten h. Tror jeg liker Tiril aller best av de to. Selv om jeg også kjente en hest som het det en gang, så synes jeg det er et flott navn på en liten jente:)
prebs Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Rangerer sånn: 1.Julie-flott 2.Thilde-liker det mer og mer 3.Thiril-koselig (Ville kanskje skrevet navnene uten H) June og Sandra er jeg ikke så glad i
Joho! Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Liker Tiril og Tilde best- skriv de uten h!!! Julie er pent, men egentlig litt kjedelig synes jeg fordi så mange heter det (vurderte faktisk navnet selv når jeg gikk gravid)
T**** mamma:) Skrevet 9. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2007 Tusen takk for respons! Og h'en er så godt som utslettet fra begge navnene! hehe.. Litt morsomt at så mange av dere likte tiril og tilde, for sambo trenger litt overbevisning. Han er den litt mer konservative i navnedebatten vår.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Min rangering: 1. June 2.Tiril 3.Tilde 4.Julie 5.Sandra Men det aller fineste var ditt syns jeg!! Maiken!
Milletrille Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 1. Tiril - syns det er såååå fint! (best uten h) Ville valgt det hvis ikke sambo hadde nektet. Var visst en historie med ei ved det navnet som han ikke ville bli mindt på....) 2. Julie - det heter datteren vår (siden sambo nektet på Tiril...) 3. Tilde (også uten h) - helt greit, ikke helt bestemt meg om jeg syns det er kjempefint enda... Sandra og June liker jeg ikke noe særlig.
T**** mamma:) Skrevet 11. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. september 2007 Hehe! Tusen takk anonym:) Sånt er alltid kjekt å høre.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #15 Skrevet 11. september 2007 Likte June og Julie. Min jente skal hete Julie, det er verdens vakreste jentenavn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå