Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Kanskje vi heller skulle gått og sett "Tatt av kvinnen" på Saga? Babybio klokka ett?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Hmm, min bedre halvdel spurte i går kveld om ikke vi skulle dra på den kinoen på mandag:) Haha, han kommer til å få fnatt når vi møter alle dere der også. Han har skikkelig angst for sånne sammenkomster:) Jeg får forberede ham godt da, og så må dere være veldig snille med ham...
martina85-jentebaby;) Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 det høres kjempe koselig ut med baby bio... men er desverre ikke sikkert at jeg rekker det... det er budrunde på en leilighet vi skl prøve å kjøpe... så kryss fingrene for meg!!!!!! er sååå spent, men blir nok en tøff budrunde....hjeeelp... vil ha den leiligheten!!!!!!!!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Lykke til Martina!!!
martina85-jentebaby;) Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 da snakket jeg med mette gro å det blir kino i dag... tenkte det passet fint når det regner... håper folkblir med:)
Februarnurk Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Ha det fint på kino.En god ide! Håper alle får det med seg. Jeg er ikke helt i form, så vi blir hjemme i dag. Husk å bruk stemmen deres i dag da, jenter. Kristine og Johanne
Gjest Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Ville også på babybio:( Svirgermor og mannen min er på shoshoping, hehe;) Sienna sover og jeg sitter her med helvetespuppen min:( Menmen, neeeeste gang blir jeg med;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå