Gå til innhold

Termin 10. januar :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei .o) Jeg har termin 8 januar, og vi skal også ha ei jente. Så koselig med flere. Vi er akkurat 5 måneder på vei idag. Hittil har det gått fort synes jeg, men jeg tror nok det kan tære på tålmodigheta de siste 4 mnd... Selv om det etterhvert blir julestress og masse ting som skal ordnes. Er heldigvis i fin form og i full jobb, så slipper å sitte hjemme og "vente"..hehe.. Hva med deg? Formen fin? Hvor i landet er det du hører til? Trondheim her. Har du begynt å handle forskjellige ting? Jeg har såvidt begynt, men neste prosjekt er barnerom, det gleder jeg meg virkelig til, er vår første. Ha en fin dag :o)

Heia :) Har tatt friår jeg fra skole, jobbet i sommer så nå blir som du sier litt å sitte hjemme og "vente" av og til. Men, formen er bra hoss meg også så prøver og komme meg ut om dagene:) Karmøy/Haugesund her. Har fått noen ting, så er litt i gang, men har ikke handlet noe selv enda, vet ikke helt hvor jeg skal begynne, føler det er litt tidlig enda og kjøpe vogn osv, men kommer vel litt etter hvert:) Lykke til med barnerommet og alt;)

Termin 11. januar og venter jente :-) Ser du bor på Vestlandet; jeg bor på Østlandet. I motsetning til deg er absolutt ikke utålmodig ennå; synes tiden går veldig fort nå og mange ting jeg gjerne skulle ha gjort før babyen kommer. Desuten synes jeg tiden akuratt nå er veldig fin; ingen plager og passe stor/lille fin gravidmage :-)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...