Gå til innhold

Gruer meg til ul den 18....

To gutter små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist fant vi ut i uke 17 at fosteret hadde dødd i uke 8.. den 18. har jeg ul, er da i uke 8. det samme kan skje denne gangen også.. fler som har hatt det sånn?? er så heldig at legen min har ul hvor han ser fosteret etter uke 10... men uff... er jo så heldig å ha en liten gullgutt på 11mnd, har nok å henge fingrene i, men har jo begynt å glede meg til neste kommer... følte det ble litt rotete sskrevet da men... hehe

Klem og god helg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg fant det ut i uke 14 jeg da at babyen døde i uke 8. er nå i uke fem og skal på ul i uke ni. gruer meg skikkelig, for jeg vil være forberedt på det værste men håper jo selvfølgelig på en glad mld.

så må jeg igjen se at hjerte sevt slår i uke 12 før jeg klarer å roe meg.

håper det går bra med oss begge og at vi får en frisk sunn baby om noen mnd. Lykke til!!

Skrevet

Hei.

Vi fant det ut i uke 11 at babyen hadde sluttet å utvikle seg i uke 5. Nå er jeg 17+6 og har foreløpig vært på 3 ul. Den siste var i uke 11 så jeg har ikke sett babyen på en stund, men hørte hjertet slå senest i dag.

Vi skal på ul på mandag og jeg gruer meg MASSE!!!

Har hele tiden sagt at bare jeg vet at det er liv etter uke 12 vil jeg slappe av, men det har jeg ikke klart... Skal bli godt å bli ferdig med ul, for om alt er bra , DA kan jeg endelig slappe av :0)

Lykke til jenter, dette går nok bra og om noen mnd får vi treffe babyene våres :)

Skrevet

takk for svar=) jeg vil tro alt blir bedre bare jeg kjenner spark, men er en stund til..

lykke til til dere også og alle andre=)

Skrevet

Jeg hadde en ma i uke 11 forrige gang. Da hadde nok det vært dødt 2-3 uker. er nå i uke 15. Har ikke vært til noen ul ennå. Både gleder meg og gruer meg til ordinær ul. Gledder meg til å vite om der faktisk er noe liv, men gruer meg til å kunne få vite at det kanskje har gått galt igjen. Har ikke begynt å glede meg over graviditeten ennå, det tør jeg rett og slett ikke gjøre før etter ul. Så får vi bare vente å se om det går bra denne gangen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...