Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går mye av det nå. Jeg måtte sende hjem en venninne av stedatteren min pga dette i kveld. Jeg er litt redd for å ha fått smitten.. Er det farlig for fosteret? Jeg er 9+3..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke hørt at det er farlig for fosteret nei.. mange er jo plaga m kvalme og oppkast lenge i svangerskapet.. hvertfall de tre første mnd hvor du befinner deg nå... pass på å drikke nok hvis du skulle få det... kommer jo sikkert oppatt da, men prøv lell... cola er godt i en sådan stund.. håper du slipper unna for det er skikkelig kjipt å ha det....

Skrevet

har vert syk siden 1 uke før jeg oppdaget at jeg var gravid, med oppkast, vond hals, hoste, feber og hodepine... var hos legen og hun virket ikke noe bekymret for at dette skulle påvirke forster. tok noen blodprøver og fikk en penselinkur for sikretskyld siden jeg da hadde gått i tre uker med dette. heller ikke da jeg var på legevakten med blodig opphost var de bekymret, kunne ikke få de vanlige medesinene de vill ha gitt, jeg måtte bare holde ut og vente på bedre tider... så får vi se hvordan det går, men må si jeg nå er mer en bare litt lei av å være syk... men farlig tror jeg ikke det er nei, det er ikke det som er blitt meg fortalt i hverfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...