Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Noen har inne som har prøvd akupunktur for og bli gravide, og har bra erfaring med det?? Lurer på om jeg skal prøve noe alternativt for og bli gravid, for nå har det gått lang tid etter SA, og jeg har lyst på ny spire i magen min.....
mia engel&fia frøken Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 jeg brukte akupunktur,da klaffet det etter 4 ganger en gang i uka,fra jeg fikk mensen eller uka før husker ikke,hadde bare en mens. så jeg har trua på det.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Tusen takk for svar, da vet jeg at jeg skal spørre legen om og få det når jeg skal dit neste gang, har hørt om flere som har hatt suksess med det å.
ny på vei? Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 jeg kjenner et par som har prøvd å bli gravide og brukt akupunktur, og dette har stort sett fungert. må bare huske på at det kan skape en energiflyt i kroppen, som kan skape spontan abort hos gravide(bare om du får akupunktur mens du er gravid) fordi det er i bunn og grunn bare to punkter du kan få når du er gravid.(så man vet det=-)) håper det blir full klaff nå da=D
Silkemage Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Har aldri hørt at man ikke kan få akupunktur når man er gravid jeg da! At det kan skape SA høres litt rart ut. Jeg er gravid og går til akupunktur for å styrke livmor og gjennomstrømmningen der. Samt å stresse ned. Min akupunktur er i tillegg jordmor så jeg synes det er rart at hun fortsatt setter nåler på meg hvis det er fare for SA. Og ja, jeg har brukt akupunktur og progesta care for å bli gravid. Så dette anbefales=) Lykke til !
2 barn-i juni kommer nr 3:-) Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Har blitt gravid ved hjelp av akupunktur jeg også:-) (har skrevet innlegg på "bli gravid" om dette) Min akupunktør har heller ikke sagt noe til meg om at jeg ikke kan få det nå når jeg er gravid. Jeg har fått mange behandlinger, bl.a for svangerskapskvalme og det har hjulpet veldig bra!! Har tenkt til å fortsette å ta det utover svangerskapet, feks for ikke å få så mye vann i kroppen. Og har tenkt til å ta fødselsforberedende akupunktur når det nærmer seg! Anbefales ja:-)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 Tusen takk for alle svar, blir mer og mer sikker på at jeg skal prøve dette før noe annet nå
løveprinsen <3 Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Hjelper akupunktur bare når syklusen er unormal eller hjelper det når den er stabil også. Har veldig lyst til å prøve det. Har stor tro på det.
mia engel&fia frøken Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 hjelper når syklusen er stabil også,,
løveprinsen <3 Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Okei. Da skal jeg bestille time i morgen den dag. Har det betydning for hvor jeg er i syklus når behandlingen starter? Takker for at dere her inne er så hjelpsomme:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå