andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hei jeg har enda ikke sjønt dette hvordan dere teller uker + dager.. kan noen forklare meg dette??? sist torsdag (30.08) fikk jeg vite av legen via ul at jeg var 7+5 hvor langt på vei er jeg nå da?? håper noen tar sei ti til å forklare meg dette : ) setter stor pris på d Takk på forhånd : )
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 da er du 8+6 i dag.. 9+0 i morgen=)....(slik tror jeg det blir)
Skrømti Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Om du var 7+5 på torsdag, så var du 7+6 på fredag, og lørdag var du 8+0 Altså skifter du uke hver lørdag. Søndag var du 8+1, mandag 8+2 osv. Og i morgen skifter du uke igjen, og er da 9+0. Dette tror jeg skal stemme, håper du skjønner hvordan det funker!
Tussa og Sofie Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Stemmer med 9+0 i morgen. Det betyr at du "bytter" uke hver lørdag. Du er fra i morgen av da i din tiende svangerskapsuke for å forvirre enda mer. 9 fullgåtte uker....
andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 tusen takk for alle svarene : ) tror jeg skjønner det litt mere nå: ) forvirrende greier da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå