Gå til innhold

TREFF HOS FLORRY AVLYST!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

lager en ny tråd her jeg, så er vi sikre på at alle får det med seg...

Treffe hos florry lørdag 15.sept er avlyst, det passet dårlig for henne denne dagen! Men vil noen andre ha treff hjemme hos seg kanskje?? Bare å si ifra! Kan evt også ha det hjemme hos meg også, men om noen andre også vil, så gjerne for meg! Vi kan også velge en annen dato for å få det til å passe for flere... Men det er vanskelig å finne en tid som alle kan... jeg hiver bare ballen videre jeg...CATCH! Anyone...??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10315809-treff-hos-florry-avlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallais!

Hva med å ha det på en søndag da? For oss passer i hvert fall de fleste søndager - om det er den 16. sept eller den 23.sept? Hvordan passer det for dere? Gjerne hos deg, Mona, er så koselig og barnevennlig hos dere;-)... Her er det så mange skumle kanter og bord og kriker og kroker, huff!! liksom ikke så lett å gjrøe det barnevennlig... Men nå har vi i det minste fått huskestativ med babyhuske i hagen

Vi må i hvert fall få til ett eller annet!! Har så lyst til å treffe dere alle sammen, både store og små!

Hvem har størst hus?

Det skal jo litt plass til for å få inn alle små og store... :D

Jeg ser ikke for meg at jeg får plass til dere alle her hos oss!

Søndager passer også for oss.

Var greia at alle skulle ha med noe, litt å spise og litt å drikke? Og ingen gaver? Eller har jeg misforstått? Litt vanskelig å kjøpe gave til alle... Og dyrt...

Titter innom her av og til, og venter spent på om vi klarer å bli enige denne gangen :D Hihi...

hei hei,

ja, alle skulle heller ta med noe å spise og drikke... men... det kan kanskje bli litt mye? Og unødvendig? Vi kan godt ha treffet hos meg, skal vi si SØNDAG 16.okt da eller? Passer bra for meg.. Jeg foreslår da at jeg kan bake kaker, og så har jeg kaffe, te og brus. Og så kan dere heller betale et lite beløp til meg for det, enn at alle skal komme drassende med masse ekstra.. Og det blir kanskje dyrere for hver enkelt også, om alle skal ha med noe å spise og drikke...Man har som regel nok å få med seg når man skal ha med ungen også... Høres dette greit ut? Noen kakeønsker?? Evt lage noe mat? Smørbrød? Bruschetta?

ha en fin dag!

Annonse

hei jenter....en liten oppdatering....... Øystein har valgt å reise fra familien sin, derfor ble treffet hos oss avlyst- det er en tung tid nå- men dette skal jeg jammen klare! Jeg skal gjøre alt jeg kan for å beholde huset- da slipper ungene den forandringen ihvertfall... så nå sitter jeg med to barn og to forskjellige fedre- vondt, vanskelig og håpløst å forstå. Men verden er rar og jeg må forholde meg til fakta.

Dersom jeg er i slag til det på søndag, tar jeg gjerne med meg Kine og Kristine og kommer en tur, men tør ikke love noe før dagen kommer.

Etter forholdene synes jeg at det går overraskende bra med meg- men selvfølgelig med store sving i humør og positivitet....men,men.....

Det var trist å lese Florry:-( Mange klemmer til deg! Huff, en skikkelig hard prosess å komme seg igjennom. Godt du er ei dame med bein i nesa! Godt at det går bra med deg, etter forholdene å dømme. Håper det går greit med jentene dine.

Ang søndag så kommer jeg kanskje. Jeg og ei venninne skal på langkjøring på lørdag. Planen er at vi bare skal være borte lørdag, men er vi trøtt og slitne, reiser vi hjem igjen på søndag. Da rekker jeg ikke treffet. Må nesten bare gi beskjed til deg Mona på lørdags kvelden omjeg kommer eller ikke.

hei igjen jenter!!

FLORRY, håper du kan komme på søndag da...Som sagt tidligere, så må du bare si ifra om det er noe du trenger hjelp til! Hva som helst, om det er barnepass, eller bare trenger selskap, eller andre ting...jeg er ganske nevenyttig også, så om du trenger hjelp til noe praktisk så må du bare spørre! Koslelig om du tar med deg begge jentene da! Så kunne Ida fått noen å leke med også...

BIAJJA: Håper du også kommer da! Gi meg et lite pip på lørdag du;-)

Noen som ser på jordmødrene på nrk1 forresten?? Grøss...ser jo ikke akkurat deilig ut å føde... Selv har jeg jo ingen sånne minner av min egen fødsel, det bare skjedde liksom.. rart å se en fødsel "utefra"... Får kanskje et lite innblikk i hvordan fedrene må ha det? Kan ikke være lett å være den som står på sidelinjen og ikke kan gjøre noe for å hjelpe til... jaja, jeg skal vel sikkert ikke gjennom flere fødsler heller, så jeg trenger jo ikke å bekymre meg mer over det... hihi...enkelt og greit!

Ha en fin kveld alle sammen!

Klem

Høres veldig greit ut at, du Mona, baker litt og vi betaler, så lenge det fungerer for deg! Vi reiser til Ski i kveld og returnerer så vi får med oss begivenheten! (Det hadde vi gjort uansett om det var lørdag eller søndag. Planleggingen var i boks for lørdag også!)

Florry: Så dumt at det skal være slik! Måtte grine litt på dine vegner nå. Får skrive som Mona: Håper du kommer på søndag! Sikkert greit å komme seg litt ut og tenke på andre ting også, ikke minst for jentene sin del.

Forresten! Nå må denne turbulensen stoppe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bijaja: er det jentetur uten barn? Hvor skal dere og er det et formål eller bare å komme bort? Høres koselig ut! Men jeg håper du også kommer på søndag!

Har ikke sett Smurfemamma her inne i det siste så for sikkerhetsskyld skal jeg nevne det for henne når hun leverer lille smurf her i dag.

Det blir supert å se dere igjen nå. Syns det er lenge siden!

Da regner jeg med å se et godt mantall på søndag. Vi gleder oss!

Hei jenter!!! Her har det skjedd saker og ting siden sist jeg var logget på...

Treff: jeg og vesla skal prøve å ta en tur. Vi har vært ganske så snørrete i det siste begge to, men bedre nå heldigvis:)

Anita: så trist å høre, det må være ganske tøft å være deg nå. Tenker på deg.

Alle sammen: savner perm og torsdagstrillings jeg! Gleder meg itl å se dere.

Gotta go, vesla sutrer, tror det er løver under senga eller noe...

Bjørg: Jeg og ei venninne i klassen som skal kjøre dit hun er fra (uten barn) :-) Vi skal slipe noen briller i butikken der hun jobber, pluss stikke innom foreldra hennes.Blir koselig! Blir faktisk den første gangen Anders er hjemme med begge barna en hel dag (og kanskje en hel natt), ikke ofte jeg kommer meg bort for en hel dag nei, hehe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...