Gå til innhold

Gravid i København?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi møtes bare der vi avtaler fra gang til gang. Ikke noe spesielt sted. Jeg har ikke vært i sjømannskirken, og kjenner forsåvidt ingen som har det heller tror jeg.. Men det er helt sikkert koselig. Hvis du vil ha kontakt, så kan du jo legge ut mailadressen din, så tar jeg kontakt og videreformidler gjerne til de andre også!

Hei igjen. Jeg tør ikke legge email adressen ut, fordi familie og venner ikke er informert om at jeg er gravid. Jeg vil vente til de 12 uker er overstått. :-) Men jeg er jevnlig her på forumet, så når de har fått beskjed, kan vi jo avtale noe. :-) Hvor mange er dere?

Ha en god kveld. Klem hp

Annonse

Heisann :)

Jeg er også gravid, med termin ca 21. april. Har en gutt på 3 år, og bor i Holte nord for København.

Har hørt mye positivt (og litt negativt) om samlingen i Sjømannskirken, men det skal jeg helt sikkert prøve når den lille kommer. Er så koselig med alle de norske tingene de har der

*lengter hjem til gode gamle Norge...* Visste ikke om disse møtene med førstemann, så nå gleder jeg meg til nr 2 kommer :)

Vil også gjerne møtes, men har desverre travelt med eksamener de neste måneder. (burde lese, men bruker tiden på DIB og BIM...)

Men gir beskjed når jeg er klar for sociale aktiviteter igjen :)

Hei så lenge!

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...