Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 I morges testet jeg og fikk en svak positiv test! Ettersom mensen ikke har kommet, så regner jeg jo med at jeg er gravid da!:-) Så det gjorde susen med pause fra forum, prøve å tenke på litt annet og ikke time sex'en så til de grader! Hadde trodd at jeg skulle bli hoppende glad, men det ble ikke sånn. Jeg er dritredd. Selvfølgelig er jeg glad for endelig å ha ny spire, men jeg er så utrolig redd!! Redd for å oppleve dette igjen!! Orker ikke enda en MA, og håper jo inderlig også at jeg slipper å oppleve SA. Nesten snodig at det klaffet denne gang, så deppa som jeg har vært siste tiden! Jeg som har vært en ressurssterk jente med kontroll på livet før har følt meg helt på bånn siste par mnd. Men i går kjente jeg at livet begynner å få en opptur, og oppturen ble større i dag, så jeg håper det fortsetter, og at gleden denne gangen blir langvarig!! Jaja, har tatt min første Albyl- E i dag, og i morgen begynner jeg på vanlig dose crinone, 1 pr dag. Krysser alt som krysses kan for at jeg sitter med en liten baby i armene på forsommeren. Det håper jeg for dere også jenter, at det blir mange nybakte mammaer av oss neste sommer!! Følger nok med her videre jeg, for jeg er ikke født så optimistisk at jeg tenker at min tid her er helt forbi. Men jeg håper jo at jeg kan ta del i et annet forum etterhvert. Lykke til jenter! Høsten er en flott tid for baby-laging;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå