Gå til innhold

Holder nesten ikke ute lenger :(

Anbefalte innlegg

Uff dette tar virkelig på... jeg begynte faktisk min "karriere" her på BIM som gravid, hadde aldri hørt om BIM før en venninne fortalte meg om den da jeg var nygravid. Ble gravid etter 4 mnd prøving så tenkte at dette var enkelt og syntes forferdelig synd på de inne på "slitere" /ass befruktining" samtidlig som jeg var veldig glad for at jeg ikke var det. Men det gikk ikke som forventet, endte med MA i uke 12 og utskrapning. Etter det var jeg sikker på at jeg kom til å bli gravid lett igjen, men den gang ei, hadde en tidlig SA (4+2) 4 mnd etter på... ... og det var det :(

Har ikke blitt gravid igjen og nå er det faktisk snart 2 år siden jeg skulle vært mamma, er henvist for IVF nå...

Må si at håpet om å bli gravid blir mindre og mindre for hver mnd nå, har vært igjennom ca 500 graviditetstester nå...

Vil bare med dette innlegget dele min triste, og si at dette forumet har hjulpet meg igjennom tøffe tider.

Stå på, jenter !!!

Vi skal klare det...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10315243-holder-nesten-ikke-ute-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i det du skriver om å synes synd på sliterne og de på ass. befruktning.. Det gjorde jeg også i starten. Kom også hit som gravid for litt over et år siden. Deretter ble det "ufrivillige aborter" -> "bli gravid" -> "slitere"... og nå er neste steg "ass. befruktning".

Hadde aldri i verden trodd at det skulle bli sånn da jeg registrerte meg her som nygravid august 2006.

Håper IVF er løsningen for dere, og håper selvsagt det for meg selv også. Lykke til! :-)

Takk for oppmuntringen :)

Det verste er at det går så fryktelig opp og ned, noen mnd ser jeg lyst på det hele og tenker at det er bare spørsmål om tid, andre ganger tenker jeg at vi uansett kan adoptere så det er ikke sååå farlig, men som regel er det ganske trist, og jeg føler meg ganske patetisk som sitter med x-antall negative tester i hånden hvor jeg ser så lenge på den at det nesteh alltid kommer opp en skyggestrek... hmmm

Det er iallefall godt å dele det med noen!

jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Livet er ikke altid på vår side. Men jeg ville egentlig oppmuntre deg å si at det går an. jeg har endlig fått en liten jente, hun er nå snart 9 mnd. Vi rpøvde 2 år før jeg ble gravid med henne. hadde truende abort hele veien og jenta døde nesten i magen min, men hun er her og lever i beste velgående. Det som kanskje ikke er så bra et at vi prøver på nr 2, har prøvd siden jeg fikk jenta mi, har hatt 2 SA, men nå vet jeg vertfall at det v\finnes håp.

Uansett vil jeg ønske deg lykke til, ikke glem at de aller flrste får barn før eller senere, det er berre så utrolig tung når man er mitt oppi det

Kjære Miss X.

Jeg gikk inn på denne siden nettopp fordi jeg lurte på om jeg ville finne deg her. Føler at jeg ble litt kjent med deg da jeg var her, og kommer aldri til å glemme deg. Husker at du tok imot meg igjen her inne etter min første SA. Du var en veldig god støtte for meg i en vanskelig periode. TUSEN TAKK!!!

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal si til deg. Da jeg var sliter opplevde jeg trøstende ord fra gravide som bare var sårende. Jeg husker første gang jeg ble gravid gratulerte du meg og du var glad på mine vegne og ikke missunnelig. Det var utrolig godt gjort, synes jeg.

Nå skulle jeg så inderlig ønske at vi kunne vært gravide sammen! Jeg er nå halvveis i dette svangerskapet, og gutten der inne en en aktiv og frisk liten krabat ifølge UL. Jeg er så uendelig takknemlig for å bære på han og vet at det er ingen selvfølge. Jeg skulle begynt med prøverør denne høsten, og tenk så slapp jeg hele greia. Det er for godt til å være sant. Jeg fortjener det ikke noe med enn deg og de andre som er her inne.

Men hva i all verden kan jeg gjøre. Om jeg og den lille kunne sendt alt vi hadde av babystøv til deg så skulle vi gjort det! Skulle så inderlig ønske at jeg kunne føre deg bare et lite skritt nærmere en graviditet, men jeg vet at man ikke er der før den streken eller krysset viser seg, og det er det som er så fortvilende.

Du skal vite at jeg tenker mye på deg og ønsker så inderlig at det skal gå din vei snart. Jeg husker vi lovet hverandre å gå med baby innen året var omme, og jeg har ikke mistet håpet om at du også har en spire før jul! Lykke, lykke til! Jeg har uendelig stor tro på deg!!!!

Kjempestor klem fra meg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...